Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:31:02 GMT

سپاه پاسداران انتخاب «امیر حاتمی» را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۶۵۲۶۲

سپاه پاسداران انتخاب «امیر حاتمی» را تبریک گفت

سپاه پاسداران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریکی به امیر حاتمی، حضور وی بعنوان وزیر دفاع را نوید بخش تقویت رویکرد این وزارت برای تعمیق بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام انتخاب "امیر سرتیپ حاتمی" به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حضور وی در این مسئولیت خطیر را نویدبخش تقویت رویکردها و برنامه های وزارت دفاع در تعمیق الزامات بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مسرت و خرسندی، انتخاب جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سمت "وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" در دولت دوازدهم را صمیمانه تبریک عرض می نماید.

بی شک حضور جنابعالی در این مسئولیت خطیر در امتداد مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های وزرای محترم قبلی، نوید بخش تقویت رویکردها و برنامه های وزارت دفاع در توسعه بالندگی و حرکت روزآمد صنعت دفاعی کشور و پشتیبانی همه جانبه و هوشمندانه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای تعمیق الزامات "بازدارندگی" و "اقتدار دفاعی کشور" با محوریت "توان موشکی" و حمایت از "جبهه‌ی مقاومت اسلامی" برای مقابله با "جنگ های نیابتی" و "تروریسم تکفیری" در منطقه خواهد بود و به فضل الهی ملت شریف ایران انعکاس و ظهور آن را در صحنه‌ی مأموریت های ارتش و سپاه مشاهده خواهد کرد.

این نهاد انقلابی و مردمی با اعلام آمادگی خود برای هرگونه کمک و همراهی در این مسیر افتخارآفرین، توفیق روزافزون جنابعالی و فعالان متعهد و سخت کوش حوزه صنعت دفاعی کشور را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه احدیت مسألت می کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور استاندار، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه ویژه، رژه رفته و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • نقش ارتش در عملیات تلافی جویانه علیه اسرائیل چه بود؟
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد
  • امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد
  • حرکت سپاه پاسداران، منطبق بر موازین بین المللی بود
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت