Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امروز ناصر گنجی در مراسم آیین افتتاح خانه و حسینیه سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی که در این خانه برگزارشد، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه حاکم است، اظهار کرد: در این شرایط تنها راه برون رفت از این تنگناها تامین منابع مالی و درآمد جدید است.

وی با بیان اینکه با ورود در حوزه سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی می‌توان بیشتر مشکلات اقتصادی را برطرف کرد، ابراز کرد: مجموعه مدیریت شهری با تاکید شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین ورود جدی در این راستا داشته تا بتواند این مشکلات را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه محدودیت‌های اقتصادی در کشورها حاکم است، خاطرنشان کرد: توجه و رونق صنعت گردشگری تنها راه‌گشای جذب منابع مالی جدید و رفع این محدودیت‌ها است.

گنجی با بیان اینکه شناسایی فرصت‌ها و موقعیت‌ها برای توسعه صنعت گردشگری ازجمله راهکارهایی هست که مورد توجه مسوولان دولتی است، گفت: در این خصوص مدیران شهری نیز اقدامات بسزایی را انجام دادند تا بتوانند این صنعت را رونق دهند.

این مسوول به کلنگ‌زنی بزرگترین مرکز تفریحی، رفاهی و تجاری استان قزوین اشاره کرد و گفت: این مرکز با برند سیتادیوم و برندهای هایپراستارت با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال احداث می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین افزود: سهم شهرداری در احداث مرکز یاد شده 35 درصد و سرمایه‌گذار 65 درصد است که اجرای عملیاتی آن در مدت 24 ماه به اتمام می‌رسد.

وی یادآور شد: 4 ماه نیز مدت بازه طراحی و اجرای فاز اول نقشه‌های اجرایی بزرگترین مرکز تفریحی، رفاهی و تجاری استان قزوین است که تا دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

این مسوول بیان کرد: پروژه یاد شده از جمعیت هدف که از مسیر اتوبان می‌گذرد دعوت می‌کند تا خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی را به آنها ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه تبدیل قزوین به گردشگری از مهمترین شعارهای مجموعه مدیریت شهری است، ابراز کرد: بهره‌برداری از مرکز یاد شده در راستای تحقق این شعار است تا گردشگران بی‌شماری را جذب این شهر کند.

معاون سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین با اشاره به افتتاح باغ وحش رباتیک بوستان ملی باراجین ابراز کرد: اجرای چنین پروژه‌ای نیز در جذب گردشگران نقش بسزایی دارد و می‌تواند صنعت گردشگری را توسعه دهد.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری