Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@23:03:29 GMT

رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان فارس معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۶۵۳۴۵

رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان فارس معرفی می‌شود

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان فارس فردا برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازخبری موج ما؛در این مراسم که در قالب شورای عالی بسیج رسانه استان فارس و با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار می‌شود از تلاش‌های میلاد امیری‌نژاد مسئول سبق رئیس سازمان بسیج استان فارس قدردانی و مصطفی اژدری به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، سازمان بسیج رسانه استان فارس نخستین سازمان بسیج رسانه در کشور است که به پیشنهاد میلاد امیری‌نژاد و تعدادی از فعالان رسانه استان فارس افتتاح شد.

بسیج رسانه استان فارس در حال حاضر از موفق‌ترین و پیشروترین سازمان‌های بسیج رسانه کشور است که در دوران مسئولیت میلاد امیری‌نژاد در دو سال گذشته به عنوان استان برتر کشور انتخاب شد.

از فعالیت‌های شاخص این سازمان در سال گذشته انتشار دو کتاب با عنوانشاهدان‌بصیر با موضوع تشییع حدود 100 شهید گمنام در استان فارس و موکب‌عشق با موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی است که با حضور سردار غیب‌پرور فرمانده بسیج مستضعفین در تهران رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر