Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@02:07:14 GMT

اختصاص 400 میلیون تومان به سالن سقف کوتاه دزج

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۶۵۴۱۹

اختصاص 400 میلیون تومان به سالن سقف کوتاه دزج

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از اختصاص 400 میلیون تومان به تکمیل و راه‌اندازی سالن سقف کوتاه دزج و اهدای یک تخته تاتامی به ورزشکاران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسراب خبر،حامد جولائی در بازدید از پروژه‌های حوزه ورزش دزج و دیدار با امام جمعه این شهر، اظهار کرد: شهر دزج در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نیاز به توجه بیشتر دارد و این موضوع در اولویت دستگاه ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازدید از تنها سالن ورزشی این شهر و حضور در میان کاراته‌کاهای دزج امکانات و تجهیزات آن مورد بررسی قرار گرفت که در راستای استفاده ورزشکاران یک تخته تاتامی اهداء می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رسیدگی به امورات ورزش و جوانان دزج، نمایندگی اداره ورزش و جوانان با استخدام کارشناس راه‌اندازی و تاکنون 3 هیأت ورزشی مختلف ایجاد شده است.

جولائی تصریح کرد: دستگاه ورزش و جوانان استان در زمینه امورات اولیه و آغاز فعالیت این هیأت‌ها 3 میلیون تومان تزریق خواهد شد و این انتظار می‌رود با کمک مسئولین و دلسوخته‌های این شهر هیأت‌های بیشتر ایجاد شود.

این مقام مسوول گفت: برای تکمیل و راه‌اندازی سالن سقف کوتاه دزج 400 میلیون تومان از محل اعتبارات 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده اختصاص داده می‌شود که تا پایان سال‌جاری به بهره‌ برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: با توجه به جمعیت بخش چهار دولی عدم یک سالن سقف بلند احساس می‌شود که در تلاش هستیم با کمک فرماندار شهرستان قروه این سالن را احداث کنیم.

جولائی در پایان به مسئولین و اعضای شورای این شهر گفت، هر گونه اتفاق ورزشی اعم از برگزاری همایش‌های کوه پیمایی، دوچرخه سواری، دو عمومی و جشنواره‌ها در این شهر انجام شود تمام هزینه‌های این برنامه‌ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین