Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، فتح‌الله معین با اشاره به ادامه فرایند بررسی شرایط گزینه‌های مشخص شده شهرداری اظهار کرد: در ادامه فرایند بررسی شرایط گزینه‌های مشخص شده جهت شهرداری اصفهان بعد از ظهر روز یکشنبه در جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور کلیه آنان تشکیل شد، ابتدا در خصوص توانمندی‌ها و شرایط گزینه مورد نظر جهت قبول مسئولیت شهرداری مذاکره و سپس با رأی‌گیری انجام شده آقایان دکتر سید مهدی ابطحی و دکتر قدرت الله نوروزی به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان از همراهی، همدلی و مساعدت کلیه گزینه‌های شهرداری اصفهان که متعهدانه قبول زحمت نموده و تا این مرحله از فرایند انتخاب شهردار در جلسات حضور یافته و برنامه‌های خود را ارائه و به سؤالات پاسخ گفتند، صمیمانه تشکر نموده و اعلام داشتند در جریان امور اجرایی شهرداری قطعاً از نظریات و همکاری همه عزیزان بهره‌مند خواهیم شد.

رئیس موقت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در جلسه دومی که به فاصله دو ساعت بعد از جلسه اول تشکیل شد از دو گزینه شهرداری اصفهان دعوت شد که در جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شرکت نموده و به سؤالات اعضاء در خصوص مسائل اجرایی و اولویت‌های شهرداری اصفهان و برنامه تدوین شده جهت عبور از شرایط فعلی بحث و مذاکره به عمل آمد.

وی ادامه داد: نهایتاً قرار شد که رأی‌گیری بعدی تا قبل از چهارشنبه که روز شروع به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان خواهد بود، به عمل آمده تا برابر قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا در اولین جلسه علنی شورای پنجم امکان معرفی رسمی شهردار اصفهان فراهم شود.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی اسکواش گرگان جونیور مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، امیر حسین نظری، محمد رادین عبدالهی، امیر عطا محجل فرید و مصطفی احراری به نیمه نهایی راه یافتند.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، سامیار صفری، آرین عباسی، امیر مهدی خراشادی زاده و امیر رضا الوانساز به دور بعدی صعود کردند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، آریا عمودی نژاد، آرین جعفر طیار، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی راهی دور بعد شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۷ سال، فرزاد حق خواه، آیلین بابایی، صالح آخانی و باربد چاوشی با شکست رقبا به مرحله بعد راه یافتند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال، عرفان مهدی پور، محمد چنگانیان، امیر حسین رضا زاده و مبین سیدان جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.


در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، ترنم کارگر، السا زارعیان، مهرسا دری و سما پیله ور به نیمه نهایی راه یافتند.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، تیانا تورانی، آریسا صادقی، مهرگان قریب و آرینا شیرخانقاه به دور بعدی صعود کردند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، باران روحانی، سانای اسدی، فاطیما قانعی و عسل محمدی راهی دور بعد شدند.

رده سمی کمتر از ۱۷ سال، باران محمد پور، آیلین بابایی، هانیه بذرافشان و پرنیان نجفی با شکست رقبا به مرحله بعد راه یافتند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال، پارمین نکوپایان، مرضیه قاسمپور، نارگل رمضان زاده و شکیبا قلی پور جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • امشب: ماموریت دشوار شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • ۴۸۱ طرح از ۲۶ استان برای هجدهمین جشنواره شیخ بهایی ارسال شد
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی اسکواش گرگان جونیور مشخص شدند
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟