Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از اضافه شدن سعید علی حسینی و کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی در مازندران خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن بیرانوند در حاشیه لیگ برتر وزنه‌برداری از برگزاری اردوی تیم ملی در شمال کشور خبر داد و گفت: از جمعه اردوی سطح دریای تیم ملی وزنه‌برداری در یکی از شهرهای مازندران آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو قرار است سعید علی‌حسینی به جمع ملی‌پوشان اضافه شود. کیانوش رستمی هم به همراه دیگر ملی‌پوشان راهی شمال شده و در این اردو شرکت می‌کند. این اردو سه هفته در شمال برپا خواهد بود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره وضعیت ملی‌پوشان و این که قرار است سهراب مرادی در بازی‌های داخل سالن آسیا رکوردشکنی هم داشته باشد یا خیر؟ بیان کرد: طبق آن چه که برنامه‌ریزی کردیم جلو می‌رویم و شرایط خوب است. اولویت ما در بازی‌های داخل سالن آسیا برای سهراب مرادی کسب مدال طلا است و حالا نیم نگاهی هم به رکوردشکنی داریم. با این حال همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد. با حذف رکوردهای ایلیا ایلین از جدول رکوردهای جهان، سطح رکوردها پایین‌تر آمده است و سهراب مرادی در اردوی ورزقان توانست حتی پنج شش کیلومتر بالاتر از رکوردهای جهان وزنه بزند با این حال همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد.

او در پاسخ به این سوال که علت شرکت نکردن محمدرضا براری در لیگ برتر مصدومیت او بوده یا خیر؟ گفت: براری تازه برگشته و نمی‌خواهیم فشار زیادی به او وارد شود که دوباره آسیب‌دیدگی‌اش شدت پیدا کند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد شرایط لیگ هم گفت: لیگ به مربیان تیم ملی فوق‌العاده کمک می‌کند تا از وضعیت وزنه‌برداران باخبر شوند. البته برخی از تیم‌ها که سابقه طولانی هم در لیگ برتر وزنه‌برداری داشتند به علت دولتی بودن و این که مسوولان آن‌ها نخواستند دیگر در وزنه‌برداری باشند کنار رفتند. خیلی خوب می‌شود که بخش خصوصی وارد شود مانند بیمه رازی که با حضور در لیگ برتر باعث شد بچه‌های تیم ملی بدون تیم نباشند.

بیرانوند در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که اولویتش در بازی‌های داخل سالن چه چیزی است، تاکید کرد: ما هم به دنبال مدال و امتیاز هستیم. این رقابت‌ها مهم است بنابراین باید از همه جهات عملکرد خوبی داشته باشیم در غیر این صورت شاید دیگر فدراسیون نخواهد من به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان ایران به شرح زیر است: ۵۷ کیلوگرم: ابرهیم خواری (مازندران) علی مومنی (مازندران) اهوار خاطری (مازندران) علی یحیی پور (مازندران) ۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه) ۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان) ۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی (مازندران) ۷۴ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران) مهدی یوسفی (تهران) محمدماهان خرمکاه (مازندران) ۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) ۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) رضا سلیمانیان (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه) ۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی) امیر عزیزپور (لرستان) ۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی (مازندران) عرفان علیزاده (مازندران) ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی) مهدی بزرگ پور (مازندران) سرمربی: غلامرضا محمدی مربیان: داود رخش خورشید - سعید ابراهیمی - میثم مصطفی جوکار - سید احمد محمدی - جعفر دلیری - علی بحری مربی بدنساز: بهمن میرزایی ماساژور: سید مهدی ساداتی   محل پذیرش: لاهیجان، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، دفتر هیئت کشتی لاهیجان

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور