Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:شأن و جایگاه وزارت علوم این بود که رئیس جمهور اهتمام ویژه‌ای به این مسئله داشته باشد و نام وزیر پیشنهادی علوم در لیست وزرا نیز دیده می‌شد.

سیدجواد ساداتی نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با دانشجو، با اشاره به کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم اظهار داشت: انتظار ما این بود که در لیست اسامی وزرای پیشنهادی نام وزیر پیشنهادی علوم هم باشد چرا که این عدم معرفی کار را برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: شأن و جایگاه وزارت علوم این بود که رئیس جمهور اهتمام ویژه‌ای به این مسئله داشته باشد و نام وزیر پیشنهادی علوم در لیست وزرا نیز دیده می‌شد.

ساداتی نژاد در بخش دبگر سخنانش با اشاره به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یادآور شد: با توجه به برنامه‌های اعلامی بطحایی، وزیر پیشنهاد آموزش و پرورش به نظر می‌رسد وی شرایط بهتری نسبت به وزرای پیشین این حوزه داشته باشد.

نماینده مردم آران و بیدگل بیان داشت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های مهم کشور است چرا که آینده ممکلت در حوزه انسانی به این سیستم برمی گردد که متاسفانه در طول دوره‌های گذشته شرایط خوبی نداشته و وزرایی که پیشتر برای این سمت رای آورده اند نتوانستند توفیقات لازم را در این بخش به دست آورند.

وی تصریح کرد: امیدواریم بطحایی بتواند با استفاده از ظرفیت خبرگان و افراد توانمند در وزارت آموزش و پرورش مسائل را بهبود ببخشد و با تعامل بهتر با مجلس شورای اسلامی مشکلات این بخش را حل نماید.

ساداتی نژاد در پایان با بیان اینکه حل مشکل پاداش به معلمان و حق التدریسان کمک مجلس به دولت بود چرا که در لایحه دولت این موضوع دیده نشده بود، خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که در کمیسیون تلفیق دیده شد توانستیم کمبود اعتبارات را فراهم کنیم بنابراین امیدواریم در تعامل نزدیک دولت با مجلس، این مشکلات حل شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی گفت: لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در کمیسیون مجلس تصویب شده و در دستور نوبت کاری هیات دولت قرار دارد.

صولت مرتضوی در پایان جلسه هیات دولت درباره لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران گفت: این موضوع در کمیسیون اصلی مجلس تصویب شده و در دستور نوبت کاری هیات دولت قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بیمه کارگران عنوان کرد: افزایش حقوق را انجام دادیم نماینده کارگران و کارفرمایان در جلسات مربوطه پیشنهاد داده بودند که افزایش بیمه طبق مبنای درستی انجام شود تا در دوران بازنشستگی کارگران اثر داشته باشد. بر همین اساس افزایش‌ها را در ردیف‌های مبنا انجام دادیم که بیش از ۳۵ درصد است و نسبت به سال قبل ۹ درصد امسال بیش از سال قبل افزایش داشته است. امیدواریم با مدیریت اقتصادی از سوی دولت و مهار تورم و کمک های معیشیتی بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

 

 

وی در خصوص مسکن کارگری بیان کرد: در این خصوص قرارگاه مسکن تشکیل داده شد و وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت تعاون و مدیران کارخانجات تلاش می‌کنند تا فرآیندها کوتاه شود. بانک رفاه کارگران هم متولی تسهیلات تعاونی‌های کارگری شد که گام مهمی به جلو است.

مرتضوی درباره لایحه جامع اشتغال اظهار داشت: سامانه‌ای در حوزه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی، تحصیلات و محل زندگی شناسایی شوند و در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری