Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@06:38:17 GMT

اجرای طرح ابتکاری «رزمنده شو» در اراک

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۶۷۳۱۶

اجرای طرح ابتکاری «رزمنده شو» در اراک

محمد شیرایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: مسابقه «رزمنده شو» با حضور بسیجیان 17سال به بالا به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر از پنج شنبه، 26مرداد به مدت سه روز ویژه بسیجیان فعال گردان اراک برگزار شد.


وی با بیان اینکه طرح «رزمنده شو»ابتکاری و برای اولین بار در کشور برگزار شده است گفت: هدف از اجرای طرح سنجش نیروها، انسجام گردان و ایجاد تنوع در برنامه‌های بسیج بود و قریب به یک گردان در این طرح شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرایی تصریح کرد: طراحی این مسابقه مطابق با برنامه‌های مصوب گردان وآموزش‌های تئوری و تاکتیکی که بسیجیان در مدت عضویت فرا گرفته‌اند انجام شد. این ماسبقه در بخش‌های عمومی مانند آمادگی جسمانی برگزار شد و 3 تیم برتر به مرحله نهایی که 20شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود راه یافتند.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز با جشنواره نوروز کریمانه به استقبال بهار می‌رود

محمد ثابت اقلیدی امروز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ با بیان اینکه جشنواره نوروز کریمانه از اول تا دهم فرودین ماه ۱۴۰۳ در محور زندیه شیراز (ارگ کریم خان) برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره از سوی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس و با همکاری شهرداری شیراز از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز‌های ذکرشده برگزار می‌شود. 

او با اشاره به اجرای برنامه‌های حافظ خوانی، سعدی خوانی، معرفی میراث ناملموس استان فارس و همچنین نمایش آثار مذهبی، تاریخی و گردشگری شهر‌های استان در این برنامه، افزود: اجرای برنامه‌های مذهبی، قرآنی و مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن (ع) از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • استفاده از ظرفیت سواحل برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی
  • نوروزگاه نقده ۲۹ اسفند برگزار می‌شود
  • شیراز با جشنواره نوروز کریمانه به استقبال بهار می‌رود
  • ️بزرگترین اجتماع قرآنی در ورزشگاه آزادی ️برگزار می شود
  • از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها
  • کانون بسیج هنرمندان آستارا در گیلان برتر شناخته شد
  • معرفی رئیس جدید بسیج هنرمندان
  • اجرای طرح‌های «آرامش بهاری» و «ضیافت الهی» در ۲۲۰۰ بقعه متبرکه
  • اجرای ۱۰۶ برنامه فرهنگی ویِژه ماه رمضان و ایام نوروز در یزد