Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش منطقه ای بانک قرض الحسنه مهر ایران، با حضور امامی عضو هیات مدیره، نجدی مدیرامور استان ها، تعدادی از رؤسای ادارات مرکزی و تنی چند از مدیران شعب استان ها به میزبانی استان قم برگزار گردید.

به گزارش اقتصادآنلاین، بررسی و تحلیل وضعیت عملکردی استان ها در حوزه های مختلف، تبیین و تشریح خط مشی و راهبردهای عملی دست یابی به اهداف کلان ترسیمی و نیز رونمایی از چند طرح جدید و ابتکاری، عمده محورهای این نشست یک روزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، امامی عضو هیئت مدیره بانک با ابراز تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط مدیران شعب استان ها و کارکنان ساعی بانک در این مناطق جهت نیل به اهداف ابلاغی و رشد و تعالی روزافزون مجموعه بزرگ بانک قرض الحسنه مهر ایران، آگاهی از تعریف، جایگاه، عملکرد و نیز نسبت های مالی و عملیاتی بانک را نخستین وظیفه آنان عنوان نمود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت بالای این موضوع در حرکت منسجم تر بانک به سمت تحقق اهداف کلان ترسیمی، خاطر نشان کرد: هرچه اشراف اطلاعاتی دقیق تر و جامع تری بر موقعیت خود در بازار داشته باشیم، مسلماً بهتر خواهیم توانست نقاط ضعف و قوت عملکرد خود را شناخته و با بازتحلیل کارشناسی آنها و رفع نواقص و موانع، علاوه بر کاهش هزینه های دسترسی به اهداف و البته سرعت بخشی محسوس به این فرآیند، سهم بیشتر و مؤثرتری از بازار پولی و مالی کشور تصاحب نماییم.

امامی کلی نگری و عدم توجه دقیق به جزئیات فعالیت ها و برنامه ها را عامل اصلی ناکامی در دستیابی حداکثری به مقاصد و اهداف دانسته و با اشاره به ضرورت تشکیل اتاق های فکر و نیز کمیته های تخصصی و راهبردی در این زمینه افزود: شناسایی ظرفیت های جدید و فعلیت بخشی به آنها در کنار مجهز گردیدن به دانش و مهارت های روز از طریق آموزش های مستمر می تواند تأثیر بی بدیلی بر روند حرکتی بانک ها و پیشی گرفتن از رقبا در عرصه پولی و مالی حال حاضر جامعه داشته باشد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تأکید بر اهمیت سه مقوله ی جذب منابع جدید، رعایت نسبت مصارف به منابع و حفظ آن در محدوده ای منطقی و نیز پیگیری هدفمند و کاهش مستمر مطالبات به عنوان پایه و اساس فعالیتهای بانکی، از طرح تلاش (یک) که با هدف شناخت صحیح استان ها از وضعیت عملکردی خود، آگاهی آنان از مزیت ها و چالش های موجود و همچنین ترسیم کوتاهترین، مؤثرترین و البته سریعترین راه دستیابی به شاخص های مطلوب، تعریف و بصورت کاملاً کارشناسی و مستدل تدوین گردیده رونمایی و از مدیران شعب استان ها خواست تا نقطه نظرات و دیدگاههای کاملاً علمی خود را در این خصوص مطرح و به بحث و تبادل نظر گذارند.

تأکید بر جذب بیش از پیش حسابهای قرض الحسنه جاری و معرفی خدمات بانک در این حوزه و همچنین تهیه دفاتر ویژه بازاریابی از سوی هر یک از شعب به منظور رصد فعالیت ها و آسیب شناسی و اصلاح روندها در این زمینه، از دیگر سخنان عضو هیات مدیره در این همایش بود.

نجدی، مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران دیگر سخنران این همایش بود که طی ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد استان های بانک بر پایه داده های آماری، شاخصه های ضعف و قوت استان ها و نیز فاصله نسبت های عملکردی آنان با ارقام هدفگذاری شده را تشریح نمود.

در ادامه این نشست، رؤسای ادارت توسعه سرمایه انسانی، سازمان و برنامه ریزی، اعتبارات و امور بین الملل و پشتیبانی ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه مسئولیت خود و تبیین اهم برنامه های در دست اقدام، به پرسش ها و موضوعات مطرح شده از سوی مدیران شعب استان های حاضر در همایش پاسخ گفتند.

ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیران شعب استان ها به همراه طرح نقطه نظرات و پیشنهادات آنان، حسن ختام این نشست یک روزه بود که در این خصوص نیز رهنمودهای لازم توسط عضو هیات مدیره ارائه گردید.

شایان ذکر است در ابتدای این همایش، سزاوار مدیر شعب استان قم ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و مدیران حاضر در نشست و تشکر از اعتماد عضو هیات مدیره به جهت اعطای میزبانی همایش به استان، گزارش آماری از عملکرد واحدهای صف و ستاد استان قم و نیز اهم اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته طی ۵ ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!

مدیر پیشین باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با حضور افراد جدید به عنوان سهامداران اصلی باشگاه یک تیم مدیریتی به درد بخور و کاربلد که بتوانند مشکلات را از بین ببرند هم در هیئت مدیره استقلال مستقر شوند.

به گزارش‌ مشرق، سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی