Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ تیم مازندران در رقابت های قهرمانی چوگو کشور که در شهرستان دامغان برگزار شد، موفق به کسب کاپ اخلاق شد.

در این رقابت ها تیم کرمانشاه به مقام نخست رسید و تیم های آذربایجان غربی و یزد به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

تیم چوگوی مازندران هم که از وجود بازیکنان کلاردشتی سود می برد از سوی کمیته فنی و کمیته داوران به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجم الدین قاسم پور، سرپرست انجمن چوگوی مازندران، در این خصوص گفت: بازیکنان ما سعی کردند در کنار نمایش های فنی، ارائه گر منش پهلوانی و اخلاقی هم باشند که این مسئله از دید برگزارکنندگان رقابت های قهرمانی کشور دور نماند و جام اخلاق به تیم مازندران تعلق گرفت که ما هم تصمیم گرفتیم به پاس رشادت های شهید سرافراز حرم، محسن حججی، این کاپ اخلاق را تقدیم خانواده این شهید گرانقدر کنیم.

وی افزود: جا دارد از اسپانسر تیم خانم دکتر مترجمی و حمایت های صالحی، فرماندار کلاردشت، رحیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان، دکتر شجاعی، رئیس هیات ورزش همگانی استان مازندران، جهت اعزام این تیم کمک شایانی کردند تشکر می کنم. از رئیس انجمن چوگوی کشور دکتر طالب رجب پور و کمیته برگزاری و میزبانی خوب شهرستان دامغان و همین طور خبرنگار اعزامی صدا وسیما مازندران سپاسگزارم.

اسامی تیم مازندران (کلاردشت): حمید شهبازی، فروزش حسنی مقدم، شهرام حسنی مقدم، احد سرداری نژاد، رضا قاسم پور، وحید مقدم، فرهاد حسنی مقدم، جواد شهبازی، جواد نوری، غفور فقیه عبدالهی (مربی)، نجم الدین قاسم پور (سرپرست)

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز مهر خانواده در استان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند ا ز این رو ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شده بود.

وی گفت: تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در استان اشاره کرد وگفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 6096771

دیگر خبرها

  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟