Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: ان‌شاءالله با کسب سه امتياز بازي با پديده بتوانيم روند خوبي را آغاز کنيم.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، عليرضا منصوريان در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر پديده خراسان گفت: به تيم پديده خوش‌آمد مي‌گويم. فردا بازي بسيار مهمي داريم و اميدوارم با کسب سه امتياز روندمان را در جدول بهبود ببخشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در مورد تيم پديده عنوان کرد: پديده روند خوبي داشته، تمام بازي‌هاي آنها را آناليز کرديم و مي‌دانيم که آنها يک بازي خيلي خوب مقابل سپاهان انجام دادند. آنها 4 گل به تيم خوب سپاهان زدند و روند خيلي خوبي طي کردند. تک‌تک نفرات آنها را مي‌شناسيم چون برخي از آنها شاگرد خود من بودند. پديده تيمي منضبط و منظم است، آنها شرايط خوبي دارند و ما هم روند حرکت تاکتيکي خوبي را سپري کرديم و کلا شرايط‌مان خوب است.
منصوريان ادامه داد: در حال حاضر همه تيم‌ها در ليگ برتر از يکديگر شناخت دارند. تيم آناليز ما کمي‌حساس‌تر و دقيق‌تر کار مي‌کند و روي تک‌تک بازيکنان حريف کار آناليز انجام مي‌دهد تا بتوانيم اطلاعاتمان را در اختيار بازيکنان قرار دهيم. پديده تيم قابل احترامي است اما اميدوارم فردا 3 امتياز را بگيريم و جايگاه‌مان را در جدول رده‌بندي بهبود ببخشيم.
سرمربي استقلال در مورد وضعيت اميد ابراهيمي تصريح کرد: اميد از هفته پيش پابه توپ شده اما در بازي فردا در ليست 18 نفره نيست. سلامتي او براي ما مهم است و در 15 تا 20 روز آينده به فرم ايده‌آل مي‌رسد چرا که بازيکن تيم ملي است و قطعا به ليست 18 نفر راه پيدا مي‌کند. ما فردا فقط محسن کريمي را نداريم، اما فرشيد اسماعيلي، باقري و پادواني جزو 18 بازيکن ما خواهند بود.
منصوريان در واکنش به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه اگر استقلال نتواند مقابل پديده نتيجه بگيرد، چه اتفاقي مي‌افتد، گفت: اگر سوال فني در مورد بازي فردا داريد مي‌توانم پاسخ دهم.
وي در مورد فاصله کم ديدار قبلي تيمش با بازي پديده خاطرنشان کرد: دغدغه‌اي به خاطر فاصله کم بازي‌ها نداريم، ما در 4 سال گذشته اين مسئله را به اثبات رسانده‌ايم که چه روشي به کار ببريم تا فرم بدني بازيکنان را حفظ کنيم. در 3-4 سال گذشته در فضاي تنگ و سخت شرايط بدني خوبي را بازيکنان ما سپري کردند. تنها وضعيت بدني را بايد مراقبت کنيم. ما بلديم که براي تمرينات ريکاوري چه روشي را به کار ببريم، وقتي بازيکني 10، 11 کيلومتر مي‌دود مي‌دانيم چه تمريني به کار ببريم. الحمدلله شرايط تيم خوب است و بازيکنان سرحال هستند و مشکلي نداريم.
منصوريان در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه چه صحبتي با هواداران تيم استقلال داريد، عنوان کرد: هواداران اصلا نياز به صحبت من ندارند. هواداران بعد از خدا تنها پشتوانه استقلال هستند. آنها منبع انرژي و پتانسيل استقلال هستند که با حضورشان بازيکنانم انرژي مضاعف مي‌گيرند. ما هواداران‌مان را دوست داريم و شرايط‌شان را درک مي‌کنيم. آنها سال گذشته پشت ما بودند و در پايان فصل ما را از يک شرايط نامتعارف به يک شرايط ايده‌آل رساندند.
سرمربي استقلال اضافه کرد: مشکل من سواد فرهنگي و نگاه منفي به مربي جوان است. شما 2، 3 روز را به يکديگر وصل و 60 ساعت کار کنيد باز هم اين نگاه فرق نمي‌کند. من با نگاه عموميت منفي به مربيان جوان مشکل دارم. مي‌خواهم چيزي بگويم که به برخي‌ها بر بخورد اما اشکالي ندارد و آن را مي‌گويم. يک زماني آرزوي واليبال اين بود که در سالن 7 تير تهران يک ست از ژاپن بگيرد، اما الان با همين بچه‌هاي جوان ما فقط دنبال بردن کوبا و ايتاليا هستيم. اين يوقي را که بر روي خودمان انداختيم را بياييد يک بار تمامش کنيم.
منصوريان گفت: زماني که عليرضا فغاني به عنوان بهترين داور انتخاب شد يا حسن کامراني‌فر و آقاي فنايي به آن سطح از داوري رسيدند، پس ايراني‌ها مي‌توانند کارهاي بزرگ انجام بدهند. پس از اتمام آن نسل طلايي فوتبال که من هم در آن حضور داشتم، يک روز آرزوي‌مان بود که بتوانيم يقه کره‌جنوبي را بگيريم و آنها را شکست بدهيم همان زماني که ما فکر مي‌‌کرديم ديگر نمي‌توانيم کاري بکنيم چون کفيگيرمان به ته ديگ خورده، همين بازيکنان جوان 6،7 ماه پيش توانستند کره را شکست دهند. من با بي‌سوادي فوتبالي مشکل دارم. ما الان فقط مربيان جوان را به تمسخر مي‌گيريم و به آنها نگاه منفي داريم. همه ما الان حتي شما (خبرنگاران) کليات را رها کرده و به دنبال جزئيات مي‌رويد. ما همان نسلي هستيم که يک روز آرزويمان بود يک ست از کره‌جنوبي بگيريم اما الان ايتاليا را مي‌بريم. بايد قبول کنيم که مي‌توانيم کارهاي بزرگي انجام بدهيم، ما کار علمي را به تمسخر مي‌گيريم. من پس از اين نشست خبري انشاءالله رويه ديگري در پيش مي‌گيرم.
اين مربي يادآور شد: مربيان ايراني مي‌توانند کارهاي بزرگي انجام دهند اما متاسفانه از سمت يکسري بي‌سواد اجتماعي مدام انرژي منفي مي‌آيد که ايراني نمي‌تواند. ديگر فکر نمي‌کنم بيشتر از اين لازم باشد مدام اعلام کنيم چه اتفاقاتي مي‌افتد. من روز گذشته يک مطلب در يکي از روزنامه‌ها خواندم و يک ساعت با سردبير آن صحبت کردم، من به او گفتم که شما يک بار يک نفر را سر تمرين ما نفرستادي که ببينيد ما چه کاري در تمرين انجام مي‌دهيم، يک بار يک نفر از شما در جلسه فني ما حاضر نشد، اصلا شايد ما چاي و قهوه در جلسه فني مي‌خوريم اما شما نمي‌دانيد که سخت‌ترين زمان براي يک مربي 48 ساعت بعد از بازي است. از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر که نمي‌شود فقط يک چاي خورد. ما بايد کار کنيم، مگر مي‌شود شما دستيار کي‌روش را در کنارتان داشته باشيد آن وقت نيم ساعت فکر کنيد که بايد چطور تمرين کنيم؟ مگر مي‌شود شما بازيکناني مثل خسرو حيدري، اميد ابراهيمي، مهدي رحمتي و پژمان منتظري را در اختيار داشته باشيد و آنها به تمرين غلط شما ايراد نگيرند؟
منصوريان افزود: ما در يک فضاي بي‌سوادي گير کرده‌ايم البته بي‌سواد نيستيم بلکه خودمان را به آن طرف هل مي‌دهيم. ما مي‌دانيم که داشته‌هايمان چيست اما آنها را به تمسخر مي‌گيريم. يک عده‌ هم که در فضاي مجازي هستند که دنياي زحمات شما را ناديده مي‌گيرند و فقط يک نکته منفي را پيدا مي‌کنند و به آن گير مي‌دهند. شما (خبرنگاران) هم که به آن دامن مي‌زنيد. بعد از بازي فردا من رويه خودم را عوض مي‌کنم. لازم است از اين پس کمي بيشتر سکوت کنيم و آرامش بيشتري داشته باشيم. اميدوارم يک روز قبول کنند که اين نسل مي‌تواند کارهاي بزرگي انجام بدهد. اميدوارم اين تلاش براي مبارزه با مربيان جوان يک روز به اتمام برسد.
وي ادامه داد: زماني که موبايل آمد اگر خانمي در خيابان موبايل به دست مي‌گرفت انگار اتفاق عجيب و غريبي افتاده است، اين فضاي بي‌سوادي است. امروز کمترين هديه به بچه‌ها موبايل اَپل است ولي آن موقع در فضاي بي‌سوادي گير کرده بوديم.
منصوريان تصريح کرد: الان نگاه خوبي نيست، ما سال گذشته تيم را از رده 15 به رده دوم رسانديم، اگر يک مربي چشم‌رنگي اين کار را مي‌کرد، مي‌گفتند که چه کاري کرد. فضاي خطرناکي به وجود آمده که مربيان جوان ايراني را تهديد مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا