Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان گفت: باید دولت مشکل بیکاری جوانان را حل کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی پیش‌از ظهر امروز در دومین جشنواره برترین‌های مساجد که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مساجد سنگر عبودیت، وحدت، اتحاد، عشق و علاقه مسلمانان به ذات خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در نزد خدوند متعال اگر آسمان‌ها و زمین از بین بروند بهتر از ریختن خون انسان‌های مسلمان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهیدان نماد شرف و کرامت هستند و در میدان جنگ جهاد کردند و حماسه آفریدند تا آسایش و آرامش کنونی ایران اسلامی برقرار و پایدار باشد.

قدردانی ازتلاش‌های شبانه‌روزی سردار رجبی برای توجه به مناطق محروم استان

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با آرزوی طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب گفت: سپاه بیت‌المقدس کردستان باعث «آبادانی مساجد و مناطق محروم» استان شده و از تلاش و زحمات شبانه‌روزی سردار رجبی و تمامی فرماندهان این مجموعه تشکر می‌کنم.

ماموستا رستمی با تاکید بر خدمت کردن در مساجد و حفظ جایگاه این مکان مقدس افزود: مساجد مرکز وحدت، محبت، اتحاد، الفت، علاقه و تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نماز جمعه و جایگاه ویژه مساجد اظهار کرد: نشستن در مساجد برای رضایت‌مندی خداوند و نشستن در بهشت برای رضایت‌مندی نفس است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسالت پیامبر عام بوده و محدود به مکان، زمان وقشر خاصی نیست،گفت: مساجد دانشگاه عام پیامبر است و باید مکانی باشد که مشکلات مردم در آن حل شود؛مسجد بیت‌المقدس که زیر جنایاتاستکبار و اسرائیل آدم‌کش بوده مرکز انبیا، اولیا، عرفان و معنویت است.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایراندر دنیا بی‌نظیر است و باید دولت مشکل بیکاری جوانان را حل کند.

انتهای پیام/

R7848/P1486/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری

 هاشم ناظمی جلال اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ امروز و فردا در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در این رقابت ها ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر آقا و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر خانم‌ هستند.

ناظمی جلال یادآور شد: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری