Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت کارگاه آموزشی کاربردی ویژه کودکان و نوجوان تا پایان امسال در کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان شیراز برگزار می‌شود. مسئول کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان شیراز در گفتگو با خبرگزای صدا و سیما، گفت: این کارگاه‌ها با موضوع‌های فن بیان، داستان نویسی، فضای مجازی و استعدادیابی بر اساس نقاشی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبوبه خراسانی نسب افزود: کارگاه داستان نویسی و پرورش استعداد ادبی در سه جلسه، دوم، نهم و شانزدهم مردادماه برگزار خواهد شد.
خراسانی نسب با اشاره به اینکه ۵ کارگاه دیگر در نیمه دوم سال برگزار می‌شود، یادآور شد: این کارگاه‌های آموزشی شامل سواد دیداری و شنیداری در تفکر خلاق، فضای مجازی مضرات و فواید، روش‌های تحقیق و گزارش نویسی ویژه نوجوانان، مشاوره و استعداد یابی است.
مسوول کتابخانه عمومی کودکان یار مهربان به برگزاری کارگاه استعدادیابی بر اساس نقاشی اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته این کارگاه به منظور توان‌سنجی کودکان در زمینه نقاشی و تصویر شناسی برگزار شد که نتایج آن به زودی اعلام می‌شود.
خراسانی نسب تصریح کرد: همزمان با تقدیر از برگزیدگان کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در روز جهانی کودک، از آلبوم عکس کودکان یار مهربان رونمایی می‌شود.
وی گفت: این آلبوم شامل عکس‌های کودکان عضو کتابخانه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است