Web Analytics Made Easy - Statcounter

با راهیابی کشتی‌گیر صرب به دیدار فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان،سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سعید عبدولی با تجربه‌ترین و عنوان‌دارترین عضو تیم ملی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس، پایتخت فرانسه در جریان است در همان دور نخست مقابل ویکتور نمس از صربستان و نایب قهرمان اروپا با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه‌ دو بر یک شکست خورد و منتظر نشست تا رقیبش راهی دیدار فینال شود تا شانس راهیابی به گروه بازنده‌ها و تلاش برای رسیدن به مدال برنز را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمس صرب پس از پیروزی مقابل عبدولی به ترتیب مقابل رقبای خود از قزاقستان و ارمنستان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.وی در این مرحله نیز موفق به شکست ۷ بر صفر کازبک کیلو از بلاروس شد و به فینال رسید تا به این ترتیب عبدولی راهی گروه بازنده‌ها شود و برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عراق از گروه B، جام ملت‌های آسیا، راهی مرحله یک چهارم پایانی این دوره از رقابت‌ها شدند.   در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیابه میزبانی شهر بانکوک کشور تایلند امروز از گروه B، تیم‌های ملی فوتسال عراق و استرالیا به مصاف هم رفتند این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ به ۲ پایان رسید.   در دیگر دیدار این گروه نیز تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عربستان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان ازبکستان با نتیجه ۳ به یک تیم برتر میدان شد.    با توجه به این نتایج، تیم ملی فوتسال ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و تیم عراق نیز با ۶ امتیاز راهی مرحله بعد شد.

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)