Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>رسانه - در ۳۰مردادماه، بحث بر سر سخنان دیروز اژه‌ای درباره حصر و واکنش علی مطهری به درخواست آنها برای محاکمه بازدید زیادی برای این اخبار داشت.

در صدر مهمترین اخبار سیاسی امروز فرمایشات رهبر انقلاب دیده می شود که فرمودند: مسئولان باید روحیه جهادی و انقلابی را تقویت کنند. همچنین با حکم رهبر انقلاب؛سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پربازدیدترین خبر سیاسی هم عنوان شد این ۳ زن قرار بود وزیر بشوند اما نشدند. همچنین در این سرویس سوال مطهری از اژه‌ای پربازدید بود که پرسید: چرا با درخواست محاکمه علنی محصورین مخالفت می‌شود؟

در سرویس اقتصادی اعلام قیمت احتمالی خودروهای جدید رنو بازدید زیادی در پی داشت. پس از آن، در گزارش پربازدیدی اعلام شد وزیرِ رکورددار نفت برای ایران آبرو می‌خرد. در این سرویس گزارشی درباره ماجرای کارخانه چسب هل که بدل به آزمونی برای اقتصاددانان شده است، بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی مخاطبان در خبر پربازدیدی با بازیگرانی را که بادیگارد دارند آشنا شدند. پس از آن، واکنش بازیگر «شاهگوش» به دستگیری حمید صفت مخاطبان زیادی داشت و در نهایت، خبر پربازدید دیگری به تاثیر مخرب جراحی زیبایی بر زندگی حرفه‌ای بازیگر زن پرداخت.

در سرویس اجتماعی، مردم درباره آخرین روزهای کاری قالیباف نظر دادند و این خبر پربازدید شد. در این سرویس برای مردم هم مهم بود بدانند کارمندان پیمانی در دولت جدید رسمی می‌شوند؟ گزارش پربازدید دیگر این سرویس هم به جوان‌ترین و پیر‌ترین استان‌ کشور اختصاص داشت.

در سرویس بین الملل واکنش توئیتری ترامپ به برخورد ناو جنگی مک‌کین بازدید زیادی به همراه داشت. پس از آن در خبر پربازدیدی عنوان شد، رسوایی تخم‌مرغ در کره‌جنوبی باعث شد رئیس‌جمهور این کشور عذرخواهی کرد. همچنین خبر درخواست داعش از ارتش لبنان پربازدید بود.

در سرویس طنز هم شیرین‌کاری شهرداری برای معلولان تهران باعث خنده بین مخاطبان شد.

58231

کلید واژه‌ها : خبرآنلاین -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می‌تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن ابراز خرسندی از دیدار مجدد با دکتر امیرعبداللهیان، بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رزیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین ضمن استقبال از پیشنهادات حسین امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسرائیل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

کد خبر 6096730

دیگر خبرها

  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • دنباله‌دارها، سیارک‌ها و شهاب‌سنگ‌ها: بازدیدکنندگان فضا
  • از اعداد «هم‌‌نهشتِ کَرجی» تا دنباله فیبوناچی| شرح آب‌شناس بزرگ ایرانی از قنات
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی