Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:59:55 GMT

۱۱۵ انشعابات غیر مجاز آب در روستاهای ارومیه شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۷۴۰۲۲

۱۱۵ انشعابات غیر مجاز آب در روستاهای ارومیه شناسایی شد

ارومیه - مدیرامورآب وفاضلاب روستایی ارومیه ازشناسایی وجمع آوری ۱۱۵ فقره انشعاب غیرمجازدرروستاهای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صابرخسروزاده بابیان اینکه این تعداد انشعاب غیر مجاز ازابتدای سال جاری تاکنون شناسایی وجمع آوری شده اند، اظهار داشت: سیاست شرکت آب وفاضلاب روستایی برخورد جدی با هنجارشکنان واستفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه های آبرسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: استفاده کنندگان از انشعابات غیر مجاز، علاوه بر تجاوز به حقوق شهروندی با استفاده بی رویه و عدم پرداخت آب بها، احتمال قطعی آب و افت فشار را برای سایر مشترکین بوجود می آورند.

خسروزاده افزود: برای مقابله با این پدیده، شرکت آب وفاضلاب روستایی با تلاش های شبانه روزی و اعزام اکیپ های قطع و وصل شهرستان اقدام به جمع آوری این نوع انشعابات بخصوص در باغات و کارگاه ها کرده است.

وی بااشاره به مشکلات پیش آمده درمجتمع آبرسانی میاوق اظهارکرد: از تعداد کل انشعابات غیرمجاز جمع آوری شده ازابتدای سال جاری، ۳۵ فقره در مجتمع میاوق بود که باعث بروز مشکلات عدیده برای سایر مشترکین شده بودند.

خسرو زاده با بیان اینکه استفاده از انشعابات غیرمجاز، رفتاری ناهنجار، تجاوز به شبکه و کاری خلاف عرف محسوب می شود گفت: آب و فاضلاب روستایی شهرستان ارومیه با توجه به تبعاتی که انشعابات غیرمجاز در باغات دارد اقدام به شناسایی انشعابات غیر مجاز و معرفی اشخاص خاطی به مراجع قضائی می نماید.

مدیرامورآب وفاضلاب روستایی ارومیه افزود: دراین رابطه ۸۵ فقره انشعاب غیرمجازبه مراجع قضایی معرفی و مبلغ ۳۱۰ میلیون ریال جریمه اخذ شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند