Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارآفرین موفق کازرونی ماهانه ۱۵ هزار بلدرچین پرورش می‌دهد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بسیج سازندگی شهرستان کازرون گفت: مهدی جوکار کارآفرین موفق کازرونی از یک اتاق سه در چهار، تولید و پرورش ۲ هزار بلدرچین را آغاز کرده است و امروز با پرورش ۱۵ هزار بلدرچین در ماه به یکی از الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی استان فارس تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد موجی افزود: این کارآفرین کازرونی در حال حاضر برای ۱۴ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.
وی افزود: مهدی جوکار قصد دارد با راه‌اندازی مجتمع پرورش بلدرچین برای تعداد بیشتری از افراد بیکار اشتغال ایجاد کند.
موجی بیان کرد: این کارآفرین موفق در حال ساخت مجتمع صنعتی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و مجوز پرورش ۳۲ هزار و ۷۰۰ قطعه بلدرچین را گرفته شده است.
مهدی جوکار کارآفرین موفق کازرونی کارمزد بالای تسهیلات بانکی و بورکراسی‌های اداری را از بزرگترین مشکلات تولیدکننده عنوان کرد و مسئولان خواست به دنبال حل این دو مشکل باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۱۲۳ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۶ عددی ۳۳ هزار تومان است برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۵۵ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی هم امروز ۱۲۳ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ‌های بلدرچین استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۱۲ عددی تخم مرغ بلدرچین در بازار ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تخم مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • آیت الله جوادی آملی: اقتصاد مقاومتی با بانک ربوی ممکن نیست / پیشنهاد 81 سال پیش فداییان اسلام: بهترین شخص برای وزارت اقتصاد یک بقال با ایمان است
  • افزایش شغل‌های فناورانه اقتصاد محور در اندونزی
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • دورخیز هرمزگانی‌ها برای ‌پرورش ۴۰ درصد موز‌ ایران
  • پیشگامان الگوی موفق مردمی سازی اقتصاد در کشور را گسترش دهد
  • رونق بیشتر صنعت پرورش بلدرچین شهرستان میبد 
  • نارضایتی کازرونی‌ها از عدم لایروبی چشمه سار امامزاده سید حسین (ع) + فیلم و تصاویر
  • شعب کشیک و ساعت کاری بانک کارآفرین در ایام نوروز اعلام شد
  • آیت‌الله رئیسی: دولت بر برداشتن گام‌های بلند در زمینه هوش مصنوعی تأکید دارد/ ایجاد محیطی سالم، رقابتی و آرام با دسترسی آسان به بازارهای داخلی و خارجی از جمله ملزومات رونق اقتصاد دیجیتال است
  • مدارس کازرون آماده میزبانی از میهمانان نوروزی