Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به حضور تیم عمران شهرداری ساری در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور گفت: برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر، حمزه زرینی دریافت کننده قدرتی سابق تیم ملی را جذب کردیم.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم شهرداری ساری برای حضور در لیگ برتر از هفته آینده آغاز می‌شود، اظهار کرد: امروز با حضور نماینده باشگاه‌ها جلسه‌ای در فدراسیون برگزار می‌شود تا زمان آغاز لیگ برتر مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری با اشاره به اینکه تعدادی از بازیکنان از این تیم جدا شدند، افزود: جهت جایگزینی بازیکنان جدا شده چند بازیکن جدید و باتجربه به تیم شهرداری ساری اضافه می‌شوند.

محمودی با اشاره به اینکه مطالبات فصل گذشته بازیکنان عمران شهرداری ساری پرداخت شد، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما حضور پرقدرت در لیگ و صعود به مرحله پلی اف و جزو هشت تیم بالای جدول است.

وی با بیان اینکه قرارداد باقیمانده دو بازیکن مونته‌نگرویی شهرداری ساری به‌زودی پرداخت می‌شود، گفت: هدف ما صعود به مرحله پلی‌اف است تا ناکامی فصل گذشته این تیم که شانس صعود به مرحله پلی اف بودیم، جبران شود.

سرمربی تیم والیبال عمران شهرداری ساری ضمن تشکر از هواداران خونگرم ساروی که در تمامی بازی‌ها فصل گذشته با حضور در سالن ورزشی تیم شهرداری ساری را تنها نگذاشتند، گفت: از تماشاگران باتعصب ساروی می‌خواهیم که بازیکنان و کادر فنی تیم را همچون سال گذشته تنها نگذارند تا با تشویق و حمایت هواداران بتوانیم در لیگ موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)