Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@13:27:38 GMT

دفن انگور به شیوه افغانی + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۷۶۹۸۱

دفن انگور به شیوه افغانی + عکس

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، برای هر کسی به طور قطعی پیش آمده است که میوه‌ای را در خارج از فصل آن هوس کنند اما در آن زمان راهی برای از بین بردن این هوس وجود ندارد جز تحمل کردن.

مردم افغانستان برای هوس انگور خود از شیوه‌ای سنتی با نام «کنگینه» استفاده می‌کنند تا انگور را در هر فصلی از سال به صورت تازه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روش، انگور را درون کاسه‌های گلی قرار داده و دفن می‌کنند تا در فصلی که انگور نیست، به همان تازگی و خوشمزگی از این میوه آبدار مصرف کنند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2965154970926262213 برچسب‌ها : میوه نگهداری سنتی انگور افغانستان جام جم آنلاین دفن انگور به شیوه افغانی + عکس لینک کوتاه : اخبار مرتبط ميوه‌هاي خشک؛ ميان وعده‌هايي سالم پنج شنبه 1 دی 1390 19:04 سیب‌های ایتالیایی هرگز سیاه نمی‌شوند دوشنبه 27 مرداد 1393 18:05 نگهداری طولانی میوه و سبزیجات با پوشش گیاهی! دوشنبه 6 دی 1395 15:46

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها خواننده لس آنجلسی به دنبال مجوز بازیگری در ایران با فشار این نقطه از بدن میگرن و دندان درد را درمان کنید+ تصاویر سلفی بهرام رادان سوژه شد+ عکس سحر قریشی: منم میشم حمید صفت/ شهره سلطانی: من هم بودم نمیدونم چکار می کردم+ تصاویر شمارش معکوس برای اعدام قاتل گوش‌بر +عکس کشور بدون سیگار +عکس قصاص قاتل دختر دانش‌آموز در قبرستان +عکس مرگبارترین دریاچه دنیا + عکس جنجال در مجلس بر سر گلابی! انگشتر تنگ دردسرساز شد +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها دفن انگور به شیوه افغانی + عکس تصاویری از مونتاژ نمایشگر آیفون 8 منتشر شد شیائومی ردمی نوت 5 ای به صورت رسمی معرفی شد + عکس نام هشتمین نسخه اندروید چیست؟ با بزرگترین پیکاپ مونتاژی آشنا شوید+عکس ساعت معروف لندن ساکت شد (فیلم) حمله سگها به یک دوچرخه سوار باب المراد سریالی که کمتر می شناسیم رانیتیدین داروی پر مصرف گوارشی چه بلایی سر بدنتان می‌آورد؟ عکسهای منتخب عکاسی سفر + عکس آخرین مطالب همه سایت 10:53 دفن انگور به شیوه افغانی + عکس 10:53 دوپینگ ، رقیب مشهور حسین رضازاده را از پای درآورد / ایست قلبی در 35 سالگی 10:53 افزایش احتمالی قیمت میتسوبیشی‌های ایران 10:52 تصاویری از مونتاژ نمایشگر آیفون 8 منتشر شد 10:52 شیائومی ردمی نوت 5 ای به صورت رسمی معرفی شد + عکس 10:49 نام هشتمین نسخه اندروید چیست؟ 10:49 آزرا جدید؛ احتمالا بزودی در بازار ایران+عکس 10:49 مهلت انتخاب رشته مجدد دانشگاه آزاد امشب پایان می یابد 10:49 زن متهم به معاونت در قتل عمد آزاد شد 10:40 فوتسالیست ایرانی نقره داغ شد! فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر

به گزرش همشهری آنلاین، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد. «پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

به تصویر کشیدن پوتین با هوش مصنوعی

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کد خبر 846922 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • قیمت افغانی به تومان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳