Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرعامل بانك قوامين، سياست اصلي اين بانك را كمك به تقويت ماموريت هاي نيروي انتظامي در راستاي ايجاد نظم و امنيت كشور عنوان كرد و گفت:در واقع محصولي كه اين نيرو به عنوان امنيت آن را توليد مي كند شامل حال همه آحاد جامعه از جمله سهامداران و سپرده گذاران اين بانك مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، دكتر غلامحسن تقي نتاج، در حاشيه مراسم تكريم و معارفه مديركل شعب بانك قوامين استان اصفهان طي گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:شروع فعاليت مجموعه بانك قوامين از نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بود و در سال 79 در قالب قرض الحسنه فعاليت خود را آغاز كرد كه به دليل حجم بسيار بالاي تقاضاي فعاليت هاي پولي در بازار و اقتصاد كشور اين توفيق را پيدا كرد كه علاوه بر خدمت به كاركنان ناجا خدمات خود را به همه آحاد جامعه توسعه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: امروز بانك قوامين در طول سال به بيش از 6 ميليون نفر از مردم كشور خدمات ويژه بانكي شامل سپرده گذاري، تسهيلات و انواع خدمات الكترونيكي را ارائه مي دهد.
اين مقام مسئول عنوان داشت: اين بانك از گذشته تلاش در مردمي سازي اقتصاد داشته كه به همين دليل بخش عمده اي از تسهيلات با ارائه وام هاي زير صد ميليون تومان و اخيراً با تعريف طرح آرامين تسهيلات 200 ميليون توماني را به عموم جامعه اختصاص داده است.
مديرعامل بانك قوامين سياست اصلي قوامين را كمك به تقويت ماموريت هاي ناجا عنوان كرد و اظهار داشت: از آنجا كه هر بانكي مي بايست بخشي از منافع خود را در زمينه مسئوليت هاي اجتماعي صرف كند ، طبيعي است بانك قوامين كه آغاز کار اصلي آن از نيروي انتظامي بوده است بخشي از منافع خود را به تقويت اين نيرو در راستاي برقراري امنيت در جامعه اختصاص دهد.
وي تصريح كرد: بانك قوامين در راستاي ايفاي نقش و مسئوليت اجتماعي خود به نيروي انتظامي كمك مي كند و در واقع محصولي كه اين نيرو به عنوان امنيت آن را توليد مي كند شامل حال همه آحاد جامعه از جمله سهامداران و سپرده گذاران اين بانك مي شود.
نتاج، با بيان اينكه بخش عمده اي از سهامداران بانك قوامين كاركنان نيروي انتظامي هستند عنوان داشت: طبيعي است كه اگر در راستاي ايفاي مسئوليت اجتماعي خود به اين نيرو كمك كنيم منافع آن در واقع به اين سهامداران برمي گردد.

قوامين بانكي سود آور در بين بانك هاي كشور
مديرعامل بانك قوامين در پاسخ به سوالي مبني بر پرداخت سود به سهامداران اين بانك گفت: با توجه به الزام بانك مركزي مبني بر پرداخت 10 درصد سود به سهامداران مجمع اين بانك تشكيل و سود سال هاي 93 و 94 به سهامداران پرداخت شد و اميدواريم كه بتوانيم تا قبل از سال 96 مجمع سال 95 برگزار و سود آن نيز پرداخت شود كه خبر آن به زودي اعلام خواهد شد.
اين مقام مسئول عنوان داشت: بانك قوامين در شرايطي كه خيلي از بانك ها متضرر شدند هم سودآور بوده و هم توانسته 10 درصد سودي كه بانك مركزي اجازه آن را داده بود را به سهامداران خود پرداخت كند.
وي افزود: امروز بانك قوامين از نظر حجم دارايي ها و فعاليت هاي اقتصادي در بين بانك هاي كشور ششمين بانك برتر كشور است و با بيش از 800 شعبه در كشور توانسته در زمينه جذب مشتريان نيز توفيقات خوبي كسب كند.
دكتر نتاج، به سياست عدالت محور بانك قوامين اشاره كرد و اظهار داشت: يكي از برنامه هاي عدالت محور ما اين است كه هر مقدار سپرده اي كه در استان ها جذب مي شود مي بايست با رعايت جنبه هاي اقتصادي در همان استان وام و تسهيلات داده شود كه اين كار به رشد و توسعه آن استان كمك مي كند.
گفتني است، در اين مراسم كه با حضور فرمانده انتظامي استان برگزار شد، از زحمات 9 ساله سيد محمد حسيني، مديرعامل سابق شعب بانك قوامين استان تقدير و مهندس قنبري، به عنوان مديرعامل جديد شعب استان معرفي شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود.

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • شاه کلید مهار تورم
  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند