Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@23:13:41 GMT

تکواندوکاران ایران با 3 برد و یک باخت شروع کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۷۷۱۲۶

تکواندوکاران ایران با 3 برد و یک باخت شروع کردند

به گزارش وانانیوز، در روز سوم بازیهای دانشجویان جهان "یونیورسیاد 2017" در چین تایپه، رقابتهای تکواندوی مبارزه آغاز شد که دو نماینده پسران ایران حریفان خود را شکست دادند اما تنها نماینده دختر ایران در رقابتهای امروز حذف شد.

در وزن 54 – کیلوگرم آرمین هادی پور 7 بر 2 وانگ از چین تایپه را برد. او در یک چهارم نهایی با بولات ماگومداف از روسیه مبارزه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 68 – کیلوگرم، سیدحسین احسانی ابتدا ویلیام جکسون آمریکایی را 27 بر یک شکست داد و سپس 19 بر 17 ولادیمیر دلاکلیف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بوریس کراسنوف از روسیه می رود.

اما در بخش بانوان و در وزن 57 – کیلوگرم طیبه پارسا مقابل یوانا چونیا از پرتغال 5 بر 4 شکست خورد و حذف شد.

پیکارهای تکواندو در ورزشگاه تائویوئن واقع در 40 کیلومتری تایپه برگزار می‌شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا، از صبح فردا (جمعه) و رقابت‌های کشتی فرنگی از صبح یکشنبه به میزبانی بیشکک قرقیزستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد

مراسم قرعه‌کشی اوزان شش‌گانه المپیکی کشتی آزاد و فرنگی این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

کشتی آزاد

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که یازده شرکت‌کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشُف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکُف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات کشتی آزاد از ساعت هشت صبح فردا (جمعه) به وقت ایران و مسابقات کشتی فرنگی از ساعت هشت صبح روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227593 برچسب‌ها کشتی آزاد

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • شروع خوب ایران در کاپ آزاد ترکمنستان
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • پیروزی امیررضا ده‌بزرگی در گام نخست
  • ضربه ایران به زیرساخت های اسرائیل به روایت یک نماینده مجلس /جنگ باعث نگرانی مردم می شود اما ما شروع کننده نبودیم