Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی کسب رای اعتماد امیر حاتمی از مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش صدای ایران،در این پیام آمده است: رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی به سمت "وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح" نشان از شایستگی، توانمندی، تعهد و تجارب ارزنده شما برادر بزرگوار در دوران دفاع مقدس و پس از آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به جنابعالی، توفیق روز افزون شما را در تحقق آرمان‌ها و اهداف عالیه نظام اسلامی تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله‌تعالی‌وفرجه‌الشریف) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • (ویدیو) اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان؛ سرودن شعر در مدح حضرت علی
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم