Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، متن حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر طاهره چنگیز

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان

با سلام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکارعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی اصفهان منصوب می­ شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سرکارعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش ­های حوزه مأموریت خود اقدامات زیر را انجام دهید:

1- تأمین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ویژه محرومین و نیازمندان

2- عملیاتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم

3- ارتقاء برنامه ­های جاری حوزه­ های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی

4- صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی

5- توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموریت خود

6- توجه به امر اعتدال، توان­مندی و شایسته­ سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیأت علمی و کارکنان حوزه سلامت

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون­ مداری، اعتدال­ گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

دکتر سیدحسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دکتر طاهره چنگیز استاد تمام آموزش پزشکی و دکتری تخصصی فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و در حال حاضر دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت و مشاور مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی این وزارتخانه است. وی در ابتدای دولت یازدهم نیز معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود.

701

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمدرضا عطاردی» دانشجوی مقطع دکتری حرفه‌ای رشته پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سوی کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان پژوهشگر برجسته اعلام شد.

نیما رضایی، دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای خطاب به لیلا صادق‌مقدم معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد آورده است: به استناد دستورالعمل اجرایی نحوه امتیازدهی به فعالیت‌های تحقیقاتی دانشجویان پژوهشگر موضوع بند «ک» ماده ۲ آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی و رفاهی ویژه استعدادهای درخشان و با توجه به تأیید مستندات پرونده در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد، مستندات ارسالی آقای «احمدرضا عطاردی» دانشجوی رشته پزشکی مقطع دکترای حرفه‌ای آن دانشگاه، در کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی با کسب ۱۱۹،۹ امتیاز (صد و نوزده و نه دهم امتیاز) به عنوان دانشجوی پژوهشگر برجسته شناخته می‌شوند.

کد خبر 6078077

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • آمادگی ایران برای تداوم همکاری‌های منطقه‌ای با سازمان جهانی بهداشت
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف