Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- معاون فرماندار هرسین گفت: در هفته دولت بیش از ۵۰ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال در هرسین افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد هماهنگی برنامه های هفته دولت شهرستان هرسین امروز سه شنبه به ریاست معاون فرماندار تشکیل جلسه داد.

در این جلسه نجف میرزا حسینی، معاون فرماندار طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت از مسئولین خواست دستاوردهای دولت تدبیر و امید و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود را به مردم اطلاع رسانی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عملکرد چهارساله دولت یازدهم بسیار شفاف و مثبت بود و همه به دستاوردها و کارنامه خوب آن معترف بودند و کما بی انصافی است که عده ای بر آن خرده بگیرند.

میرزاحسینی تصریح کرد: واقعیت این است که همه ما فارق از هرگونه دیدگاه و خط و خطوط سیاسی خدمتگذار نظام جمهوری اسلامی هستیم و همه دستاوردهایی که داریم دستاورد نظام جمهوری اسلامی است.

معاون فرماندار هرسین بیان داشت: در بحث میزان اعتبارات تخصیصی در سالجاری نسبت به سال گذشته رشد ۷۰ درصدی داشته ایم.

میرزاحسینی ابراز داشت: در هفته دولت بیش از ۵۰ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد.

معاون فرماندار هرسین مهمترین دستاوردهای ۴ ساله دولت یازدهم و ۵ ماهه اول سالجاری در شهرستان هرسین را اینگونه تشریح کرد: در حوزه پرداخت وامهای کارآفرینی (در دوره چهارساله دولت یازدهم ) از محل اعتبارات صندوق کار آفرینی امید بیش از ۴۱۷ فقره وام به مبلغ ۴۶ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده که زمینه اشتغال حدود ۵۰۰ نفر را فراهم آورده است، ساماندهی پارک شهر هرسین با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال که به نوبه خود پروژه ای مهم و تأثیر گذار در پیشرفت حوزه گردشگری شهرستان هرسین محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: اختصاص مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال به منظور ایجاد شبکه فاضلاب شهری، تجهیز و احداث تصفیه خانه فاضلاب و تصفیه خانه آب شرب که از مهمترین خواسته های مردم و دغدغه سفیران دولت تدبیر و امید در شهر هرسین به شمار می رود، بهسازی و توسعه شبکه برق (در سالهای ۹۵ و ۹۶ ) حدود ۱۶ میلیارد ریال، گازرسانی به ۲۴ روستا در سالجاری با اعتبار ۷۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، ساخت مجتمع فرهنگی هنری با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از دیگر دستاوردهاست.

میرزا حسینی گفت: صدور ۱۷۲۰۰ فقره دفترچه بیمه سلامت، در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، احداث، تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی با اعتبار۲۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال، ساخت هنرستان دخترانه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، ساخت ساختمان جدید اداره پست با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، اختصاص مبلغ ۱ میلیارد ریال به منظور ساماندهی محله ده بالا، اختصاص مبلغ ۸۹ میلیارد ریال به منظور ساخت مجتمع های آبرسانی برای ۵۶ روستا، دوبانده شدن مسیر هرسین به پلیس راه و قرار گرفتن شهرستان هرسین در مسیر کریدور شمال غرب به جنوب غرب کشور تنها گوشه ای از خدمات دولت تدبیر و امید به شهرستان هرسین می باشد و با توجه به توسعه زیرساختهای مهم و حیاتی شهرستان هرسین طی ۱۰ سال آینده توسعه همه جانبه ای مخصوصاً از لحاظ گردشگری و توسعه صنعت توریسم خواهد یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان