Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@09:46:52 GMT

پیام‌ تبریک شمخانی به امیر موسوی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۷۹۰۱۳

پیام‌ تبریک شمخانی به امیر موسوی

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیام‌هایی جداگانه انتصاب‌ سرلشکران موسوی و صالحی در سمت‌های جدید را تبریک گفت. به گزارش جهان نيوز، دریابان شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.در پیام صادر شده خطاب به فرمانده جدید کل ارتش امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی آمده است:
ارتقاء درجه و انتصاب شایسته جناب عالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یقیناً در این دوره از عمر پر برکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، تجارب ارزشمند و همت ستودنی شما در کنار تلاش مجموعه فرماندهان و کارکنان، منشاء تحول و شکل گیری افتخارات جدید در ارتش حزب الله خواهد شد و فصل نوینی در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی و ارتقای آمادگی‌های دفاعی برای ارتش همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد.
امید است در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و راهبری داهیانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی، موفق و سربلند باشید.
همچنین در پیام صادر شده خطاب به جانشین جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امیر سر لشکر عطاء الله صالحی آمده است:
انتصاب شایسته جناب عالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را صمیمانه تبریک می‌گویم.
تجارب ارزشمند جناب عالی در ایام دفاع مقدس و پس از آن در سطوح عالی مدیریت‌های ستادی، به ویژه فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امتیازات شایسته‌ای را در شما گرد آورده که امید می‌رود در سمت جدید منشاء برکات فراوان برای مجموعه نیروهای مسلح کشور شده و موجب افزایش بیشتر همکاری‌ها و هم افزایی‌های مؤثر شود.
ضمن سپاسگزاری از حضور و مشارکت ارزشمند جنابعالی در جلسات شورای عالی امنیت ملی، آرزومندم در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و راهبری داهیانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی، موفق و سربلند باشید.
منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در پیام حسین امیرعبداللهیان آمده است: فرارسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیرامور خارجه تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است.

امیرعبداللهیان افزود: شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد