Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-شهردار تهران گفت: گزارشات دوازده ساله خود را امروز به مهندس چمران ارائه می‌دهم و معتقدم تمام تلاشم را برای مردم کردم.محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در آخرین جلسه شورای چهارم گفت: زمانی که به شهردارى تهران آمدم نمی‌دانستم چه چیزی را تحویل گرفتم و حتی یک برگه دو خطی در مورد عملکرد کارشناسان و معاونان نداشتم، اما حالا سند تغییر و تحول را تدوین کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم باید تمام گزارشات و تحولات را به مدیران بعدی تحویل داد.

قالیباف گفت: گزارشات دوازده ساله خود را امروز به مهندس چمران ارائه داده و معتقدم تمام تلاشم را برای مردم انجام داده‌ام.

وی افزود: خداوند بزرگ را شاکرم که سندی تحت عنوان تغییر و تحول به شهردار بعدی انتقال خواهم داد.

قالیباف گفت: از اعضای دوره چهارم و همکاران خودم خواهش می‌کنم که پس از پایان رسالت و وظیفه، از هیچگونه کمک به یکپارچه شدن مدیریت شهری دریغ نکنند.

وی افزود: با یاد امام و شهدا کار کردیم و مطمئنم هرگاه به یادشان باشیم مقام و قدرت ما را مغرور نخواهد کرد. زخم کهنه‌ای بر نظام اداری کشور ما وجود دارد و آن سیستم متمرکز اداری است.

قالیباف تاکید کرد: امروز مردم نگاهشان به مدیریت شهری تغییر پیدا کرده است، یعنی تبدیل کردن مجموعه شهرداری از یک سازمان خدماتی به یک سازمان اجتماعی اثر بالایی در توقع مردم داشته است.

وی افزود: همه تلاشمان را کردیم از رفتگران عزیز تا مدیران بلند مرتبه تا شهر پاکیزه بماند. مقام معظم رهبری همیشه و در هر شرایطی به مردم تاکید داشتند و همواره مجموعه ما را یک مجموعه جهادی نامیدند.

قالیباف ضمن تشکر از دولت‌های نهم، دهم و یازدهم بیان داشت: از این سه دولت تقدیر و تشکر می‌کنم؛ هرچند گاهی گله‌مندی هایی داشتیم اما به حق باید گفت که تمام وزارت‌خانه ها با ظرفیت‌های خود به ما کمک کردند.

وی افزود: روزهای تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتیم و مشاهده کردیم مردم رکن اصلی این نظام و مدیریت شهری هستند.

قالیباف تاکید کرد: به طور ویژه از همکارانم در سازمان آتش نشانی تشکر می‌کنم و می‌بینم چطور جان بر کف به فکر مردم بوده و هستند. هرگز تا زنده ایم این مجاهدت‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

وی ضمن تشکر از قرارگاه خاتم الانبیاء بیان داشت: از تمام کسانی که بدون هر گونه سلیقه دینی و سیاسی دغدغه انسانیت داشتند، تشکر می‌کنیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ در این راهپیمایی که از مسجدالنبی (مصلای نمازجمعه) تا میدان آزادی برگزار شد نمازگزاران با شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و سپاهی قهرمان ارتشی دلاروز تشکر تشکر، ضمن همدردی با مردم غزه، حمایت خود را از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • فریاد سلماسی ها، سپاه پاسداران تشکر، تشکر 
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از عملیات وعده صادق
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی