Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در اجلاسیه سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان که در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار شده بود، ضمن تسلیت شهادت حضرت جوادالائمه(ع) گفت: سیره‌ امام جواد(ع) باید سرلوحه‌ زندگی روحانیون باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: روحانیون، افسران پرورش‌دهنده سربازان امام زمان(عج) هستند و انجام‌وظیفه کردن در رکاب امام عصر(عج) کار بسیار سختی است، چراکه این مشکل وجود دارد که دقیقا برنامه مشخص نیست و نمی‌دانیم آیا اعمال ما مطابق با نظر ایشان است یا خیر؟

وی با بیان اینکه روحانی در هر مقامی که باشد باز هم دچار تردید است که آیا به صورت صحیح انجام وظیفه می‌کند یا نه، تصریح کرد: روحانیون اگر اشتباه کنند مانند‌ اشتباه دیگران نیست، چراکه اشتباه روحانیون سبب بد تربیت شدن افراد جامعه می‌شود، همان طور که رویش‌هایی نظیر شهید حججی به واسطه رویکرد صحیح روحانیون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علم‌الهدی اظهار داشت: در جنگ احد عده‌ای از سپاهیان اسلام به مدینه گریختند و در مدینه شایعه کردند که رسول الله(ص) به شهادت رسیده‌اند و در چنین شرایطی فقط امیرالمومنین(ع) از پیامبر دفاع نمودند که توانستند 3 هزار نفر از کفار را هزیمت کنند و این بیانگر تاثیر ایمان است.

وی اضافه کرد: پس از عزیمت دشمنان در جنگ احد، کفار به منطقه حمراءالاسد گریختند و تدارک حمله مجدد می‌دیدند و در چنین شرایطی پیامبر(ص) به همراه امیرالمومنین(ع) و یکی از اصحاب به مقابله این سپاه 3 هزار نفره شتافتند و در این هنگام آیه 173 سوره آل‌عمران نازل شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: آیه‌ 173 آل عمران از آیات راهبردی قرآن و الگویی برای حوزه انقلابی است، چراکه اکنون همه دنیا برای براندازی اسلام آماده شده‌اند و حوزه‌های علمیه نیز سربازان اسلام‌اند.

علم‌الهدی یادآور شد: دشمن ما دنیای کفر و الحاد است و فقط آمریکا دشمن اسلام نیست و هدف دشمن نیز براندازی اندیشه‌ پیامبر(ص) در دنیاست.

وی با بیان اینکه اکنون دشمن به وسیله‌ جنگ نرم در حال از بین بردن عزیزان ماست، گفت: در شرایطی که دشمن ناتوی فرهنگی را علیه ما به راه انداخته است، حوزه‌های علمیه به عنوان سربازان امام‌زمان(عج) نمی‌توانند ساکت و آرام بمانند.

عضو مجلس خبرگان با انتقاد از سیاسیون، گفت: برخی جریان‌های سیاسی ما امروزه یک برنامه مشترک دارند که عبارت است از روحانی‌ستیزی، چراکه سیاسیون به این جمع‌بندی رسیده‌اند که مادام که روحانیون بر سر کار هستند قدرت برای آنان نهادینه نمی‌شود.

علم‌الهدی تصریح کرد: علت پافشاری بنده بر مساله ممنوعیت کنسرت در شهر مقدس مشهد این است که اگر قدرت و صلابت روحانیت شکست، سفره دین از زیر پای مردم جمع می‌شود.

وی افزود: ولی فقیه، حجت امام‌زمان(عج) است و ضدیت با ولی‌فقیه به منزله ضدیت با امام عصر(عج) است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی

به گزارش «تابناک»، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد (با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر درباره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت (که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. 

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

دیگر خبرها

  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!