Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ضبط مکالمات کلیه کانال های رادیویی دریایی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد:با توجه به اهمیت ثبت وقایع در فرآیند ورود و خروج و عملیات کشتی ها و بهره برداری از آنها در زمان ایجاد حادثه ویا شبه حادثه، ضبط مکالمات فرماندهان کلیه شناورها، راهنمایان، افسران کنترل ترافیک دریایی و سایر افراد درگیر در عملیات دریایی امری ضروری است که می تواند بخشی از مدارک قابل بررسی در کمیته سوانح دریایی را تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به عنوان اولین بندر نسبت به راه اندازی سیستم ضبط مکالمات کانال های رادیویی دریایی و نگهداری آنها در مرکز کنترل ترافیک دریایی اقدام و عملکرد سیستم را بطور موفقیت آمیز تست کرد.

وی افزود: اداره امور دریایی بنادر و دریانوردی گیلان متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا به همه مشتریان به خصوص شرکت های کشتیرانی و مالکین محترم کشتی ها می باشد و در این راستا جهت بهبود ارائه خدمات و ایجاد بستر مطمئن و قابل اعتماد برای استفاده کنندگان خدمات دریایی اقدام به ایجاد بستر سخت افزاری و نرم افزاری برای ضبط کلیه مکالمات بروی کانال های مختلف دریایی کرده است. قبلاً صرفاً مکالمات دریایی کانال های ۱۳ و ۱۶ ضبط می شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان گفت: یک فروند شناور یدک‌کش چندمنظوره به چرخه عملیاتی و لجستیکی بندر جاسک افزوده شد.

حمیدرضا محمدحسینی تختی امروز هشتم فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: این یدک‌کش دارای قابلیت آتشخواری در مواقع بروز حوادث و کاربری چندمنظوره است.

وی افزود: عملیات تغییر کاربری و چندمنظوره کردن این شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با دانش متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان به پایان رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر شرق هرمزگان هدف از استقرار شناور یدک کش برنا در بندر جاسک را افزایش ایمنی و نیز ارتقاء نُرم تخلیه و بارگیری کالا با پهلوگیری شناور تناژ بالا عنوان کرد. 

به گفته محمدحسینی تختی این شناور دارای سیستم ناوبری و کمک ناوبری، ۲۶ متر طول و ۲.۷۵ آبخور، دارای قابلیت ویژه‌ای برای ارتقاء توان عملکردی بندر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان