Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشبولتن نیوز، رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.

وزن 59 کیلوگرم

در وزن 59 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور نخست با توختایف، دارنده مدال برنز 2016 آسیا از ازبکستان کشتی گرفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و وی باید در دور دوم با برنده همت رستم از ترکیه و تورو از کلمبیا مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزن 66 کیلوگرم

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک مقابل سوسلان داوروف، دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد. وی در دور دوم با برنده سیلویا از لیتوانی و استاس از بلغارستان کشتی می‌گیرد. در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته‌اند.

وزن 80 کیلوگرم

در وزن 80 کیلوگرم که 29 نفر حضور دارند، یوسف قادریان در دور اول با ماکسیم مانوکیان از ارمنستان روبه‌رو می‌شود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پیتر نواک از چک و بیوربرگ از سوئد خواهد رفت.

وزن 130 کیلوگرم

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با مورات رومانوف از قرقیزستان پیکار می‌کند و در صورت گذر از سد این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان لورنتز از فرانسه و هیکی نابی از فنلاند کشتی می‌گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۷۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

رضا تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال خرید گندم مازاد کشاورزان در ۱۳ مرکز خرید استان بوشهر صورت می‌گیرد که شامل ۲ مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، ۳ مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و هشت مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی با اشاره به حضور ۳۲۰ دستگاه کمباین در استان بوشهر برای برداشت محصول گندم آبی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نرخ خرید تضمینی گندم معمولی را هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گندم دوروم نیز ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

تنگستانی از پیش‌بینی برداشت حدود ۴۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد و بیان کرد :۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت.

کد خبر 6095565

دیگر خبرها

  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد