Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط کمیته مسابقات هیات تکواندو استان قم، روز جمعه سوم شهریور ماه مسابقات کیوروگی قهرمانی قم در تمام رده‌های کمربند گروه سنی نوگلان کار خود را آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تکواندوکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان استان قم در این روز به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برج‌علی‌زاده قم برای کسب عناوین برتر رده کمربند سبز و آبی به رقابت می‌پردازند و تکواندوکاران رده کمربند قرمز و مشکی در پیکارهای انتخابی به روی شیاپچانگ می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ تکواندو استان قم با بیان اینکه فرصت ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها تا آخرین روز مرداد ماه در نظر گرفته شد، اضافه کرد: در مسابقات گروه سنی نوگلان که سومین دوره خود را تجربه می‌کند، تکواندوکاران کمربندهای زرد نیز امکان رقابت دارند.

وی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره نوگلان ویژه تکواندوکاران زیر شرایط سنی مجاز با هدف آشنایی این عزیزان با نحوه برگزاری مسابقات و بدون توجه به مفهوم برد و باخت برگزار می‌شود، ضمن اینکه در پایان به تمامی نفرات شرکت کننده حکم و مدال قهرمانی تقدیم خواهد شد.

جمشیدی سپس به شرایط ‌ثبت‌نام اشاره و بیان کرد: حضور تکواندوکاران در رده‌های سنی مجاز همواره مورد تاکید است، رقابت‌های گروه سنی نوگلان ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1387 به بالا برگزار می‌شود و در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز تکواندوکاران متولد دهم دی‌ماه سال 1379 به پائین مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ثبت‌نام به صورت حضوری نیست و از طریق سامانه انجام می‌شود، اضافه کرد: ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 96 به همراه یک قطعه عکس، و رضایت‌نامه‌های ولی و مربی تکواندوکاران در زمان وزن‌کشی مسابقات الزامی است.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ تکواندو استان قم در پایان اظهار کرد: در هنگام ثبت‌نام، مشخصات افراد داوطلب باید به صورت کامل درج و فرستاده شود، زیرا در صورت مغایرت مشخصات فرستاده شده با اطلاعات فرد داوطلب در بانک اطلاعات فدراسیون، از ثبت‌نام فرد مورد نظر ممانعت می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی

به جز ناکامی دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آمریکا و عدم حضور او در المپیک یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث تعجب همگان شد عملکرد فوق العاده ضعیف یکی دیگر از اسطوره‌های کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس بود.

کاکس با دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در رقابت‌های انتخابی کشتی آمریکا برای رسیدن به پاریس حتی نتوانست به دیدار فینال راه پیدا کند و ناکام بزرگ این مسابقات لقب گرفت. او بعد از این ناکامی نیز به شکل رسمی از دنیای کشتی خداحافظی کرد تا پایان غم انگیزی برایش رقم بخورد.

جیدن کاکس در سال‌های اخیر رقیب اصلی ستاره کشتی ایران یعنی کامران قاسم‌پور بود و در دو فینال مسابقات جهانی نیز برابر این ایرانی شکست خورد. در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: "ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن. "

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل