Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سرهنگ اسدالله مالکی در تشریح اهم کشفیات و رخدادهای انتظامی استان گفت :

- ماموران پلیس آگاهی در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در ارومیه ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل فعالیت متهم را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند ، که در بازجویی های بعمل آمده متهم به 67 فقره سرقت دوچرخه و فروش آن به 30 نفر از شهروندان ، با بهانه خرید دوچرخه ها از مزایده به قیمت پایین اعتراف کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- ماموران انتظامی شهرستان نقده حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد - ارومیه یک دستگاه سواری را توقیف کردند که در بازرسی از آن 2 کیلو و 73 گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای در زیر صندلی ها جاساز شده بود ، کشف شد که در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر شدند .

- ماموران انتظامی چایپاره حین کنترل خودروهای عبوری در محور چایپاره - خوی یک دستگاه وانت نیسان را توقیف کردند که در بازرسی از آن 5 هزار و 970 قلم انواع مواد غذایی قاچاق کشف شد . ارزش کالاهای کشف شده 270 میلیون ریال برآورد شده است .

- ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد شهرستان میاندواب حین کنترل خودروهای عبوری ، یک دستگاه سواری سمند را توقیف کردند که در بازرسی از آن 90 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه 920 میلیون ریال برآورد شده است .

- در اثر برخورد سواری پراید با موتور سیکلت در محور خوی - سلماس ، راکب موتورسیکلت که مجروح شده بود در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت شد . کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی از سوی راننده موتور اعلام کردند .

- ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب - تبریز یک دستگاه سواری پراید را توقیف کردند که در بازرسی از آن 3 هزار و 149 عدد انواع قرص غیر مجاز به ارزش تقریبی 210 میلیون ریال کشف شد .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان