Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی؛ عضو هیئت مدیره مخابرات شرکت مخابرات ایران در جلسه بررسی آخرین وضعیت زیر ساخت های مخابراتی در خراسان رضوی که با حضور مهندس خلیلی مدیر امور شبکه شرکت مخابرات ایران، مهندس سالاري مدير منطقه مخابرات خراسان رضوی و جمعی از معاونان و مدیران بخش های مختلف مخابرات استان در محل سایت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن اشاره به اينكه اکنون یک سال از برنامه ره نگاشت گذشته، بیان کرد: تمام برنامه ها و فعاليت های ما باید طبق برنامه 5 ساله ره نگاشت باشد و خوشبختانه ما در سال گذشته دستاوردهای بسیار خوبی هم طبق برنامه پیش بینی شده ره نگاشت به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت :انتخاب مهندس جهرمی که اشراف کامل به حوزه اقتصاد دیجیتال و شبکه ارتباطی کشور دارند به سمت وزیر ارتباطات را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه ارتباطات و اطلاعات در كشور باشیم.

مهندس تراكمه افزود :ما از استان خراسان رضوی به دلیل داشتن نيروهاي متخصص و جوان این انتظار را داریم که با سرعت بیشتری پروژه های خود را انجام دهند و فاصله دایری به وجود آمده بین تلفن ثابت و ADSL را به حداقل ممکن برسانند.

وی ضمن تقدیر وتشکر از طرح ایجاد اتاق نمایش محصولات مخابرات ایران توسط مخابرات منطقه خراسان رضوی بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که ما باید با جدیت آن را دنبال کنیم معرفی محصولات مخابراتی به مشترکان می باشد،زیرا این امر خود باعث می شود که مشترکان بتوانند با آگاهی بیشتر از خدمات استفاده کنند و فروش محصولات خیلی بشتر شود.

مدیر امور شبکه شرکت مخابرات ایران هم ضمن اشاره به اینکه پروژه های خراسان رضوی با سرعت و هدف خوبی در حال گسترش است بیان کرد: خراسان رضوی بعد از استان تهران برای شرکت مخابرات ایران از اهمیت بالای برخوردار است و ما تمام توان خود را در خصوص افزایش ظرفیت شبکه در این استان بکار میبریم.

مهندس خليلي گفت :یکی از نیازهای ما در شرکت مخابرات ایران،حرکت به سمت یکپارچگی خدمات در کشور است و ما باید تمام خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به مشترکان خود در سطح کشور ارائه کنیم.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی هم در این جلسه ضمن اشاره به اینکه استان خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه مطهر علی این موسی الرضا (ع) از ویژگی خاصی در کشور و برخوردار است بیان کرد :خوشبختانه تمام برنامه ها و فعالیت ها در مخابرات استان طبق برنامه ره نگاشت شرکت مخابرات ایران است و ما پروژه های فیبر نوری، فاز صفر، شبکه فيبر،کافو نوری و توسعه ADSL و دیگر پروژه ها را طبق برنامه اين برنامه توسعه مي دهيم.

مهندس سالاري گفت :اکنون ما در خراسان رضوی 2میلیون 600 هزار مشترک تلفن ثابت و چهار میلیون 500 هزار مشترک تلفن همراه داریم که ضریب نفوذ هر کدام به ترتیب 36 و 67 درصد است.

وی ضمن اشاره به اینکه اکنون سه هزارو 174 (بی تی اس) همراه در مكان هاي مختلف استان نصب است بیان کرد :تعداد روستاهای تحت پوشش شبکه همراه اول استان 2172 و شهری 73 (بي تي اس) است که این روند با سرعت خوبی در حال گسترش می باشد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه تعهد مخابرات استان در خصوص پروژه VDSL نصب 70 هزار پورت در استان می باشد بیان کرد :خوشبختانه با تلاش همکارانم توانسته ايم در مجتمع های تجاری و شرکت های مختلف شهر مشهد این پروژه را فعال و گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در سال گذشته 825 پروژه در بخش های مختلف را در حوزه های توسعه سوییچ تلفن ثابت، توسعه ADSL, FTTH و پروژه WIFi و دیگر بخش ها با مبلغ 360 میلیارد تومان افتتاح کردیم افزود:برای سال جاری هم ما این آمادگی را داریم که پروژه های مختلفی را در بخش مختلف ارتباطی با مبلغ 130 میلیارد تومان افتتاح و به مرحله بهره برداری برسانیم.

در پایان این جلسه از جمعی از مدیران پروژه های برتر استان تقدیر به عمل امد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ‌از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن تأکید بر ضرورت حمایت ملی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد اظهارداشت: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌هاست، شایسته است که تمامی برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (علیه‌السلام) باشد.

 وی با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ترین جریانی است که می‌تواند از پیک‌های زیارتی مشهد گره‌گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌های این شهر بیشتر احساس می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ونقل از جمله عرصه‌های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ونقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ای، عمده خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌گیری خود در نظر می‌گیرند و در این میان، تردد جاده‌ای از اولویت نخست برخوردار است.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی  افزود: در این راستا ضروری است تا تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم هر چه سریع‌تر انجام شود. این جاده که پیرامون آن تلاش‌های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است که این موضوع باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد مقدس با گرفتاری و سختی همراه باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ای نیز در آن رخ می‌دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (علیه‌السلام) را دارند، برخی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های مسافربری را افزایش می‌دهند و یا در حمل‌ونقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که گاهی درخواست‌ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌العاده نیز در این خصوص بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد