Web Analytics Made Easy - Statcounter


محمدمهدی خالقی از مستندسازان جشنواره عمار در جدیدترین پروژه خود مستندی درباره زندگی سیاسی عبدالکریم سروش می‌سازد.

به گزارش بی‌باک به نقل از جشنواره عمار، محمدمهدی خالقی از مستندسازان کشور درباره اثر جدیدش گفت: مشغول ساخت مستندی در مورد عبدالکریم سروش هستم که در مراحل پایانی خود قرار دارد و تمامی مراحل تولید آن انجام شده و در حال حاضر منتظر تصاویر آرشیوی هستیم تا کار نهایی شده و آماده پخش شود البته در این مورد، هنوز اقدام به زمان گیری نکردیم و مدت زمان فیلم هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی اضافه کرد: این مستند روایت کننده زندگی سیاسی عبدالکریم سروش و تحولاتی است که او در طول دوره زندگی خود دیده است. در این مستند در کنار پرداختن به زندگی شخصی و سیاسی او به دلایل رفتن او از ایران هم پرداخته شده است.

این مستندساز یادآور شد: عبدالکریم سروش جزو افرادی بود که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت‌هایی از جمله عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی داشت. او از متفکران قابل اتکا دوران معاصر ایران و نویسنده کتاب های متعددی بوده است.

وی متذکر شد: برخی از آثار او در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران مورد توجه امام خمینی (ره) قرار گرفته بود و حتی امام تعدادی از آثار او را مطالعه کردند. او در پاریس به دیدار امام خمینی (ره) رفته بود و نقش مهمی هم در تحولات فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران دارد.

این کارگردان در پایان سخنان خود تصریح کرد: عبدالکریم سروش همانند ابوالحسن بنی صدر از قطار انقلاب پیاده و به یک نیروی معاند و ضد انقلاب اسلامی تبدیل شده است. امیدوار هستم مستندی که درباره او می‌سازم در هشتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» حضور پیدا کرده و نمایش داده شود.

محمدمهدی خالقی در دوره گذشته جشنواره «عمار» با پنج اثر حاضر شده بود که توانست با مستند «آهنگر»، فانوس این جشنواره را از آن خود کند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم آسیا ۲۰۲۴ شد

به همت اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما، مستند «ایستاده با گرگ» به کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی، نامزد دریافت جایزه جشنواره محیط زیستی آسیا CMS VATAVARAN در سال ۲۰۲۴ در دهلی نو هند شد.

اسامی برندگان در ماه آینده میلادی اعلام می‌شود و زمان اهدای جوایز نیز هفته اول ماه ژوئن است.

این جشنواره در دسته‌بندی‌های حفاظت از آب، حفاظت از محیط زیست، حفاظت از حیات وحش، تغییر اقلیم و فناوری‌های پایدار جوایز خود را اهدا می‌کند.

این سومین حضور بین المللی مستند «ایستاده با گرگ»، پس از نامزدی دریافت نشان پاندای طلایی چین و همچنین SUNCINE BARCELONA اسپانیا محسوب می‌شود.

«ایستاده با گرگ» مستندی محیط زیستی ـ اجتماعی است که در شبکه یک سیما در قالب مجموعه مستند تنهایی تولید و پخش شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • پروژه «وعده صادق» در قالب چهار محتوا منتشر شد
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم آسیا ۲۰۲۴ شد
  • مستندی از تلویزیون راهی جشنواره هند شد
  • روایتی از فرزندان مهاجران افغانستانی در «درخت بی‌سایه»
  • جشنواره پژواک، انگیزه‌ای برای مستندسازان
  • جشنواره پژواک؛ انگیزه ای برای مستندسازان