Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:28:23 GMT

سریال هایی که مهمان آی فیلم می شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۱۴۱۱

سریال هایی که مهمان آی فیلم می شوند

به گزارش خبرگزاری برنا،شبکه آی فیلم مجموعه تلویزیونی تاریخی «تبریز در مه» را به زودی برای مخاطبان خود به نمایش می گذارد. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی به کارگردانیمحمدرضا ورزی از ساعت ۲۳جمعه سوم شهریور در ۲۸ قسمت روی آنتن خواهد رفت.

از جمله بازیگرانی که در این مجموعه تاریخی به ایفای نقش پرداخته اند؛ کوروش تهامی، جمشید مشایخی، محمد مطیع، محمدرضا شریفی‌نیا، حسام نواب صفوی، الهام حمیدی، داریوش کاردان، رزیتا غفاری، سعید امیرسلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، سیدجواد هاشمی، ژیلا سهرابی، زهیر یاری، حسین محب‌اهری، شهرام عبدلی، امیر دژاکام، چنگیز وثوقی، ولی‌الله مؤمنی، امیریل ارجمند، رامین راستاد، کمند امیرسلیمانی، کامران تفتی، عنایت بخشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را می توان نام برد.

این مجموعه تلویزیونی تاریخی که علی لدنی تهیه کنندگی آن را عهده دار بوده است، ماجرای جنگ‌های ایران و روسیه را در زمانفتحعلی‌شاه قاجاروعباس میرزابه تصویر کشیده‌ است و روایتگر جنگ‌ های این دو کشور از آغاز تا مرگ عباس میرزا است. ازشهرک سینمایی غزالیجهت تصویربرداری این سریال استفاده شده‌ است.

فرشاد خالقی تصویربردار، یلدا جبلی تدوینگر و سالار عقیلی خوانندگی تیتراژ این مجموعه تاریخی را برعهده داشته اند.

علاقمندان سریال های تاریخی می توانند هر شب ساعت ۲۳ به تماشای «تبریز در مه» از شبکه آی فیلم بنشینند. باز پخش آن نیز در ساعت های ۷ و ۱۵ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

سهیلی زاده با «دوقلوها» می آید

شبکه آی فیلم مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» را از پنجشنبه دوم شهریور برای مخاطبان نوجوان خود به نمایش می گذارد. این مجموعه تلویزیونی ساخته حسین سهیلی زاده که پیش تر از شبکه دو سیما پخش شده بود، در ۲۵ قسمت پخش می کند.

«دوقلوها» که ایرج محمدی و مهران مهام تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند، داستان خواهر و برادر دوقلویی است که در ظاهر شباهتی به یکدیگر ندارند. دوقلوهای نوجوان متوجه نیروی خارق العاده ای می شوند که در وجود خود دارند و به وسیله آن می توانند کارهای غیرممکن انجام دهند.

لاله صبوری، علی عمرانی، فرزان خدوی و شادی گلستان بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی فانتزی به ایفای نقش پرداخته اند.

از دیگر عوامل سازنده این مجموعه تلویزیونی عبارتند از مسعود شاه محمدی نویسنده فیلمنامه، کیوان معتمدی تصویربرادر، محمد گنجوی طراح صحنه و لباس، علی تهرانی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و نوشا عبدالله زاده منشی صحنه.

مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» هر روز ساعت ۱۷ از شبکه آی فیلم پخش می شود. تکرار این سریال نیز در ساعت های ۱ و ۹ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، پیمان جبلی در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

جبلی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه‌ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود: باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و بجا استفاده کرد و «برمودا» را که روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

کد خبر 849624 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم پيمان جبلى - رئيس صدا و سيما تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور