Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 240 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر طلب داریم.

به گزارش ایسنا، دکتر کوروش ساکی در نشست خبرنگارانافزود: دانشگاهی دانشگاه است که بتوا­ند کارآفرین باشد و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کند.دانشگاهی که کارآفرین باشد تحول ایجاد می‌کند.

ساکی افزود: علوم پزشکی دستگاهی است که رسالتی عظیم دارد و هر لحظه باید جوابگوی جان مردم باشد، اینکه بیاید در حاشیه و جواب حاشیه‌ها را بدهد باعث می‌شود از رسالتش دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه سرطان بیماری است که نهایتاً به مرگ منتج می‌شود، تصریح کرد: در راستای درمان این عارضه کارهای زیادی در استان صورت گرفته و برای درمان سرطان، شیمی‌درمانی جراحی و رادیوتراپی انجام می‌شود.قبلاً مردم برای درمان سرطان به استان‌های مرکزی، تهران، اراک مراجعه می‌کردند و حتی روزها و ماه‌ها در بلوارها می‌خوابیدند تا بتوانند رادیوتراپی انجام دهند و این در حالیست که امروز در استان خدمات شیمی‌درمانی و رادیوتراپی به متقاضیان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در بحث تحول نظام سلامت اختلال ایجاد شد واین باعث شد سازمان‌های بیمه سلامت و تأمین اجتماعی 11 میلیون نفر را به مجموع بیمه‌شدگان اضافه کنند، افزود: همچنین سازمان‌های بیمه‌گر 9 ماه است که کارانه پزشکان و پرستاران را پرداخت نکرده در حالی‎که حقوق یک پزشک بین 2 میلیون تا 2.2 میلیون است و چنانچه کارانه را دریافت نکند با مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 240 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر طلب داریم و این سازمان تا پایان آبان‌ماه سال گذشته کارانه را پرداخت کرده است.

این مسئول درخصوص راه‌اندازی رادیوتراپی در استان، افزود: رادیوتراپی خطری ندارد و از سوی سازمان انرژی اتمی تأییدشده است و در یک مقطع 6 ماهه و یک ساله روی آن نظارت می‌شود.

ساکی گفت: به علت کمبود پارکینگ، بیمارستان شهید رحیمی را برای راه‌اندازی مرکز شیمی درمانی درنظر گرفتیم و این در حالیست که شهرداری خرم‌آباد برای این موضوع 6 میلیارد تومان جریمه برای دانشگاه درنظر گرفته است.

وی اظهار کرد: ظرف یکی دو ماه آینده مرکز شیمی درمانی بیمارستان شهید رحیمی با ظرفیت 30 تخت آغاز به کار می‌کند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: با صدور مجوزهای جدید تاسیس، تعداد داروخانه‌ها در شهرستان خوی به بیش از دو برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی از انبار دارویی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

حسین حبیب‌زاده در این بازدید اظهار کرد: طی دو سال گذشته به ۳۰ داروخانه جدید مجوز تأسیس صادر شده است.

وی افزود: با صدور مجوزهای جدید شمار داروخانه‌های این شهرستان از ۲۸ به ۵۸ داروخانه رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی گفت: با افزایش دو برابری تعداد داروخانه‌های خوی روند توزیع و تأمین دارو در شهرستان به استانداردها و شاخص‌های لازم نزدیک شد.

حبیب‌زاده ادامه داد: در این مدت همچنین با راه‌اندازی یک داروخانه شبانه‌روزی جدید تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی شهرستان نیز به ۹ داروخانه رسیده است.

کد خبر 748035

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان