Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@20:10:05 GMT

افتتاح و آغاز ۷۶ پروژه فرودگاهی در سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۲۲۶۳

افتتاح و آغاز ۷۶ پروژه فرودگاهی در سال ۹۶

تین‌نیوز |

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، از افتتاح و آغاز ۷۶ پروژه در فرودگاه‌های کشور در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌الله مه‌آبادی با بیان اینکه از تعداد ۷۶ پروژه مذکور، امسالقرار است۳۷ پروژهافتتاح شوند، گفت: این ۳۷ پروژه تا پایان سال ۹۶در ۲۵ فرودگاه کشور بهره برداری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درباره پروژه‌های در درست اقدام سال ۹۶ هم باید بگویم که امسال در فرودگاه‌های کشور ۳۹ پروژه آغاز شده است یا آغاز خواهد شد که برای اجرای آنها چهار میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته و تاکنون نیز دو میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال اعتبار تامین شده‌ است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری‌هوایی ایرانهمچنین تعداد کل پروژه‌های در حال اجرای این شرکت را ۴۴ پروژه و اعتبار در نظر گرفته شده برای آنها را پنج میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: امسال ۴۵ طرح مطالعاتی در دست اقدام داریم که ۱۴ طرح آن در حوزه سیویل و ۳۱ طرح در حوزه ابنیه است. همچنین در سال جدید ۳۱ پروژه مطالعاتی و نظارتی نیز آغاز خواهند شد.

مه آبادی کل اعتبارات تأمین شده در حوزه پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌ای را سه هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

به گفته مه آبادی، ۳۷ پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری شامل موارد زیر است:

توسعه و بهسازی سطوح پروازی، احداث ترمینال و محوطه سازی و موتورخانه مرکزی فرودگاه بجنورد، شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب فرودگاه تبریز، ترمینال بین‌المللی فرودگاه اردبیل، ترمینال مستقبلین حجاج فرودگاه ساری، توسعه ترمینال و ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه کرمانشاه، ترمینال بین‌المللی، توسعه ترمینال داخلی و محوطه‌سازی لندساید و ایرساید ترمینال بین‌المللی فرودگاه اهواز، ترمینال بین‌المللی، ساختمان پاویون، استریپ سطوح پروازی و احداث سایت VOR و جاده دسترسی و ساختمان یگان حفاظت فرودگاه گرگان، ساختمان پلیس وساختمان چند منظوره فرودگاه مشهد، توسعه و بازسازی سطوح عوامل میدان پروازی فرودگاه زاهدان، توسعه و بهسازی سطوح عوامل میدان پروازی و خط انتقال فاضلاب و ایستگاه پمپاژ فرودگاه شیراز، ترمینال بین‌المللی فرودگاه و محوطه‌سازی و موتورخانه ترمینال لارستان، برج مراقبت و تکنیکال بلاک فرودگاه شاهرود، توسعه و بهسازی سطوح عوامل میدان پروازی فرودگاه یاسوج، توسعه اپرون فرودگاه بوشهر، توسعه اپرون فرودگاه بندرعباس، توسعه و بازسازی ترمینال‌های ۱ و ۲ و محوطه‌سازی مربوطه و توسعه و بهسازی سطوح عوامل میدان پروازی فرودگاه مهرآباد، توسعه و بهسازی سطوح عوامل میدان پروازی فرودگاه سمنان، ترمینال جدید فرودگاه ایرانشهر، شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب فرودگاه اصفهان، توسعه و بازسازی ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه، ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه شهرکرد، محوطه‌سازی، توسعه ساختمان‌های سپاه و پلیس و ساختمان فنی و توسعه و بهسازی سطوح عوامل میدان پروازی فرودگاه خرم‌آباد، توسعه و بهسازی سطوح عوامل میدان پروازی فرودگاه پارس‌آباد، محوطه‌سازی فرودگاه همدان و تأسیسات سالن مستقبلین حجاج فرودگاه رشت.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

احمد ترکمن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درآمدهای نقدی منطقه شش شهرداری قم ۷۱ در سال گذشته میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته در آمدهای غیر نقدی منطقه ۲۸۵ میلیارد تومان بود که بیش از ۳۵ درصد از درآمدهای غیر نقدی محقق شده است.

وی از انعقاد ۵۰ پیمان در حوزه فنی و عمرانی شهرداری قم خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ پیمان در منطقه شش شهرداری قم به ارزش اعتباری ۵۱ میلیارد تومان منعقد شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم در خصوص حوزه شهرسازی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸۵ پروانه ساختمانی در منطقه شش صادر شده است.

وی با اشاره به تلاش برای تسهیل امور مراجعان به شهرداری خاطرنشان کرد: همچنین ۴۵۵ گواهی عدم خلاف در سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

ترکمن پروژه‌های فعال منطقه شش را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

کد خبر 750883

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر