Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: طبق بررسی‌های انجام یافته پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۰ هزار تن گوشت قرمز و ۴۲ هزار تن گوشت سفید در استان اردبیل تولید شود که این میزان نسبت به سال گذشته رشد تولید گوشت سفید را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عدیل سروی پیش از ظهر امروز در جلسه تشریح تولیدات دام و طیور در اردبیل اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام یافته پیش‌بینی می‌شود امسال 30 هزار تن گوشت قرمز و 42 هزار تن گوشت سفید در استان اردبیل تولید شودکه این میزان نسبت به سال گذشته رشد تولید گوشت سفید را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته در استان به میزان 30 هزار تن گوشت قرمز و 40 هزار تن گوشت سفید تولید شد که به دلیل تولید مناسب فرآورده‌های دامی و طیور اردبیل توانسته یکی از استان‌های موفق کشور در تولید گوشت تبدیل شود که به طور حتم این موضوع شرایط لازم را برای رشد و توسعه استان توام با افزایش ضریب خوداتکایی محصولات راهبردی کشاورزی و دامپروری فراهم کرده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: یکی دیگر از مواردی که در این زمینه حائز اهمیت بسیار است تثبیت وضعیت تولید است که باید به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود و نیاز است در این زمینه مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

سروی با اشاره به میزان افزایش تولید تخم مرغ در استان نسبت به سال گذشته بیان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود امسال تولید تخم مرغ در استان به 9 هزار تن برسد در حالی که سال گذشته تولید تخم مرغ در استان به هشت هزار و 500 تن رسیده بود که خوشبختانه امسال شاهد افزایش تولید تخم‌ مرغ نیز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: نیاز است در بحث صادرات و تولیدات مکانیزه کشاورزی نیز تصمیمات اساسی و لازم اتخاذ شود و به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دست یابیم، چرا که این مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود