Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ورزش خواهران بسیج از صعود سراسری خواهران بسیجی به قله الوند در روز دوم شهریور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینی وند مسئول ورزش خواهران بسیج در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: صعود سراسری خواهران بسیجی یادواره خواهر شهیده مرجان ناز قلچی به قله 3هزار و 580 متری الوند به میزبانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان روز دوم شهریور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی وند با اشاره به حضور 110 نفر از خواهران بسیجی در این صعود سراسری، اظهار داشت: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، قم، قزوین، کردستان،کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، مرکزی و یزد استان های شرکت کننده در این صعود سراسری هستن

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است