Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان ایران در سومین روز از بازی های یونیورسیاد به نخستین مدال طلا دست یافت.

به گزارش ایسنا، در سومین روز از بازی های دانشجویان جهان( یونیورسیاد ۲۰۱۷) تکواندو نخستین طلای کاروان ایران را به دست آورد.

نتایج نمایندگان ایران در روز سوم/

*تیروکمان:

تیم تیر و کمان کامپوند مردان موفق شد با شکست تیم‌های قدرتمند آلمان، ترکیه و کره جنوبی راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب یاسر عموئی، میلاد رشیدی و امید طاهری ابتدا با نتیجه ۲۱۳ به ۲۰۳ مقابل آلمان پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. شاگردان صابر حسینی در این مرحله موفق شدند با نتیجه ۲۲۳ بر ۲۱۷ تیم ترکیه را مغلوب کنند و به دیدار نیمه نهایی برسند. تیم ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم قدرتمند کره جنوبی رفت که این بازی به نتیجه تساوی ۲۲۲ رسید تا تیر طلایی تعیین کننده برنده باشد. در نهایت این تیم ایران بود که توانست در تیر طلایی با نتیجه ۲۹ به ۲۸ کره جنوبی را هم از پیش رو بردارد و به دیدار فینال برسد. فینال فردا چهارشنبه بین ایران و روسیه برگزار می‌شود.
تیم کامپوند زنان نیز هم در مرحله یک هشتم موفق شد با نتیجه ۲۱۸ بر ۱۹۵ تیم مالزی را از پیش رو بردارد. این تیم با ترکیب فرشته قربانی، افسانه شفیعی و شیوا بختیاری در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه ۲۱۶ به ۲۲۲ نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

تیم کامپوند مردان

*شمشیربازی بانوان:

در این پیکارها نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده و پریماه برزگر در مرحله گروهی مسابقه دادند که در نهایت سازنچیان به یک شانزدهم نهایی رسید.

نجمه سازنچیان موفق شد در شش مصاف دور گروهی، نتیجه درخور توجه پنج برد و یک باخت را کسب کرده و به خاطر عملکرد خوبش وارد مرحله یک شانزدهم شود. او در این مرحله مقابل نماینده روسیه قرار گرفت و با نتیجه نزدیک ۱۴ بر ۱۵ مغلوب شد و از صعود به مراحل بالاتر باز ماند.

هم‌چنین برزگر، دیگر شمشیرباز زن کشورمان دو برد و سه باخت کسب کرد و در جمع ۳۲ شرکت کننده مرحله حذفی جای گرفت. او در این مرحله با حریف قدرتمند روسی مصاف داد که ۱۵ بر ۱۰ بازنده و حذف شد. کیانا باقرزاده نیز با کسب چهار باخت و دو برد در مرحله مقدماتی حذف شد.

نجمه سازنچیان

*والیبال:

تیم ملی والیبال نیز امروز در سومین دیدار خود مقابل آرژانتین قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک (۲۵-۱۶، ۲۵-۱۵، ۲۵-۱۹،۵۵-۲۲) به پیروزی رسید. ملی پوشان روز پنج شنبه در چهارمین دیدار در مرحله گروهی خود مقابل سوئیس صف آرایی خواهند کرد.

*تکواندو:

آرمین هادی پور ملی پوش وزن ۵۴ - کیلوگرم ایران در فینال به مصاف هئو سئونگ جو از کره جنوبی رفت و با برتری ۱۳ بر ۱۰ به مدال طلای یونیورسیاد رسید. هادی پور در نخستین مرحله رقابت ها با قرعه استراحت مواجه شد، در مرحله یک هشتم تکواندوکار چین تایپه (میزبان) را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد و در یک چهارم نهایی با نتیجه ۲۰ بر ۳ ماگمدوف از روسیه را شکست داد و در نیمه نهایی نیز با قدرت و با نتیجه ۲۱ بر یک حریف استرالیایی را شکست و راهی فینال شده بود داد.

آرمین هادی پور مدال طلا بر گردن هادی پور

در وزن ۶۸ – کیلوگرم، سید حسین احسانی ابتدا ویلیام جکسون آمریکایی را ۲۷ بر یک شکست داد و سپس ۱۹ بر ۱۷ ولادیمیر دلاکلیف از بلغارستان را مغلوب کرد. ملی پوش ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بوریس کراسنوف از روسیه رفت که در امتیاز طلایی مسابقه را واگذار کرد و شکست پنج بر دو را پذیرفت تا حذف شود.

در بخش زنان و در وزن ۵۷ – کیلوگرم طیبه پارسا مقابل یوانا چونیا از پرتغال پنج بر چهار شکست خورد و حذف شد.

*وزنه برداری:

در مسابقات دسته ۷۷ کیلوگرم وزنه برداری، جابر بهروزی به روی تخته رفت که دستش به مدال نرسید و چهارم شد.

یک ضرب:

جابر بهروز در حالی که با رکورد ۱۳۵ وارد استارت لیست شده بود، برای حرکت نخست خود وزنه ۱۴۰ کیلویی را انتخاب کرد که با موفقیت آن را بالای سر برد اما برای حرکات دوم و سوم مقابل وزنه ۱۴۴ کیلوگرم ناموفق بود تا با همان ۱۴۰ کیلوگرم در یک ضرب به کار خود پایان دهد.

در یکضرب ویاچسلاو یارکین از روسیه با ۱۵۰ کیلوگرم اول شد، الکس بلمار از کانادا با ۱۴۷ کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت، آیدار کازوف از قزاقستان با ۱۴۵ کیلوگرم سوم شد و جابر بهروزی با ۱۴۰ کیلوگرم در مکان چهارم ایستاد.

دوضرب:

جابر بهروزی با وزنه ۱۷۱ کیلوگرم شروع کرد که موفق هم بود اما مقابل وزنه ۱۷۷ کیلویی دوبار وزنه را انداخت تا دستش به مدال نرسد. بهروزی در حرکت سوم تنها وزنه را تا زانو بالا کشید و رها کرد. بهروزی با مجموع ۳۱۱ کیلوگرم چهارم شد.

جابر بهروزی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین