Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری اوزان 59 ، 66، 80 و 130 کیلو گرم در سالن اکورود هتل آرنا شهر پاریس فرانسه آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس در وزن 59 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل همت رستم از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید اما در دور سوم مقابل کیم سئونک هاک از کره جنوبی با نتیجه 12 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعدی مردانی از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک سوسلان داوروف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد وی در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه 10 بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد. وی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی دنیس دامیانکوف از اوکراین را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی مقابل ماتیوس برناتک از لهستان 4 بر یک مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این فرنگی کار ارمنی قادریان به گروه شانس مجدد رفت. قادریان در گروه بازنده ها ابتدا بايد به مصاف بيوربرگ از سوئد برود و در صورت پيروزی بر اين حريف در دور بعد با پاسكال ايزل از آلمان كشتی می گيرد و در صورت شكست اين حريف به ديدار رده بندی راه مي يابد تا به مصاف زورابی داتوناشويلی از گرجستان برود.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست مورات رومانوف از قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی 4 بر یک مغلوب شد و با توجه به راهیابی این کشتی گیر به دیدار فینال قوره جیلی به گروه شانس مجدد راه یافت.
انتهای پیام/


الیاسی در دیدار رده بندی رقابت های جهانی کشتی فرنگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی نخست نیم‌نهایی کنفرانس غرب شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال مینه‌سوتا تیمبروولوز در بازی نخست از سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA صبح امروز (یکشنبه) در سالن بال آره‌نا، میهمان دنور ناگتس بود.

لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند

دنور، مدافع عنوان قهرمانی لیگ که در سری یک چهارم نهایی از سد لیکرز گذشته بود در بازی نخست نیمه‌‌نهایی با حساب 106 بر 99 شکست خورد. ستاره این بازی، آنتونی ادواردز، گارد جوان وولوز بود که 43 امتیاز و 7 ریباند برای تیمش کسب کرد. نیکولا یوکیچ، سنتر صربستانی دنور نیز 32 امتیاز، 8 ریباند و 9 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟