Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه همه چیز در هنر دوبله تغییر کرده است، گفت: این تغییر در حوزه دوبله به شمار فیلم ها برمی گردد در گذشته تعداد فیلم ها زیاد نبود و خود به خود دقت در دوبلاژ فیلم ها بالا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ژاله علو در گفت و گو با «دیارباران» در جریان شکل گیری دولت دوازدهم، اظهار کرد: انتظار خاصی از رییس جمهور در دولت دوازدهم ندارم درست است سر رییس جمهور خیلی شلوغ است اما مطالبه ما حمایت از هنرمندان است و باید شأن آنها حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه همه چیز در حوزه هنر دوبله تغییر کرده است، تصریح کرد: این تغییر در حوزه دوبله به شمار فیلم ها برمی گردد در گذشته تعداد فیلم ها زیاد نبود و خود به خود دقت در دوبلاژ فیلم ها بالا بود.

پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان گفت: هنرمندانی که الان در حوزه دوبله فعال هستند تلاش های خوبی دارند و ادامه راه این هنر و حیات آن ها قابل تقدیر است.

علو با بیان اینکه به طور مثال بنده برای سریال سال های دور از خانه که به نام اوشین معروف بود دو سال و نیم وقت گذاشتم، تصریح کرد: آن زمان فرصت برای اعمال این دقت بالا فراهم بود.

پیشکسوت سینما و تلویزیون تأکید کرد: هنرمندان خوب و با تجربه در حوزه دوبلاژ داریم که با تلاش خود این هنر را روی پای خود نگه داشته اند.

علو با اشاره به اینکه باید نگاهی هم به استعدادیابی و ایجاد پشتوانه برای آینده هنر دوبله داشته باشیم، اظهار کرد: نیاز به ورود جوانان با خصوصیات ذاتی و انگیزه بالا در این راه داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # رضا عطاران ، سریال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد