Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، معترضین عنوان می‌کنند که بیش از یک سال و نیم است برای دریافت خودرو در یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو ثبت نام کرده و مبالغ کامل را نیز پرداخت کرده‌اند اما خودروهایشان را هنوز دریافت نکرده‌اند.

همچنین گروهی از بازنشستگان لشگری در اعتراض به عدم همسان سازی حقوق و مزایای خود با شاغلین مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

بعد از حادثه تروریستی ۱۷ خرداد مجلس این اولین بار است که در روزهای برگزاری جلسات علنی، اجازه تجمع مقابل پارلمان داده می‌شود.

ایران خودرو

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم و دانشجویان در مقابل سفارت ترکیه و مطالبه قطع صادرات به رژیم اشغالگر قدس

صبح امروز جمعی از فعالان اجتماعی، زنان و کودکان ایرانی برای مطالبه قطع صادرات سوخت و ارزاق از ترکیه به رژیم صهیونسیتی در مقابل سفارت این کشور تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز جمعی از مردم و دانشجویان، فعالان اجتماعی، زنان و کودکان ایرانی برای مطالبه قطع صادرات سوخت و ارزاق از ترکیه به رژیم صهیونسیتی در مقابل سفارت این کشور تجمع کردند.

 

تجمع‌کنندگان که در هوای بارانی شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر می‌دادند، ضمن محکومیت نسل‌کشی و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفاء غزه، از مردم کشورهای اسلامی خواستار حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین شدند.

 

معترضان همچنین نسبت به سکوت برخی سران حکومت‌های اسلامی واکنش نشان داده و آن را نشانی از همراهی با رژیم جنایتکار صهیونیستی دانستند.

 

شب گذشته نیز شهرهای مختلف عرصه اعلام انزجار مردم و دانشجویان نسبت به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی بود.

 

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار
  • تجمع مردم و دانشجویان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی مقابل سفارت ترکیه
  • تجمع مردم و دانشجویان در مقابل سفارت ترکیه و مطالبه قطع صادرات به رژیم اشغالگر قدس
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳