Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت طلا عصر روز گذشته شرکت شهرکهای صنعتی تهران میزبان نشستی بین هیئت تجاری طلا و جواهر هنگ کنگ و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر بود.

در این نشست که رؤسای اتحادیه طلا و جواهر تبریز و شیراز نیز حضور داشتند حاضرین به تبادل نظر و بررسی زمینه همکاری های طلایی بین این دو کشور پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کن لو" رئیس اتحادیه طلا و جواهر هنگ کنگ  در این جلسه با بیان مزیت های تجاری هنک کنگ  و منطقه آزاد تجاری این منطقه، تنوع تولید محصول و صادرات به آمریکا و خاورمیانه را از مزیت های آن دانست.

وی با اشاره به کیفیت مصنوعات طلای این شهر افزود: طی سالهای اخیر نوآوری های خوبی در این منطقه صورت گرفته و مصنوعات طلای هنگ کنگ در مدل سازی دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد است.

"خلیل پرتوزاده" معاون اموربازرگانی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست ضمن تشکر از بخش خصوصی و قول مساعد دولت برای حمایت از آن بر آشنایی با قوانین واردات و صادرات، و آموزش و انتقال تکنولوژی ها تأکید کرد.

"سیدحجت شفایی" هم طی سخنانی با بیان قابلیت های ایران در زمینه سنگهای تزئینی بر گسترش همکاری ها بین بخش طلا و جواهر ایران و هنگ کنگ تأکید و انتقال دانش و تکنولوژی و همچنین آموزش را برای کشورمان مهم ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه "محمدحسین مستغنی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز نیز همکاری بین هنگ کنگ و ایران را فرصت خوبی برای گسترش همکاری ها و انتقال تکنولوژی ها عنوان کرد.

گزارش سایت طلا می افزاید؛ " مهدی بهرمانی" رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریزهم در این نشست با اشاره به بازار بزرگ تبریز به عنوان بزرگترین بازار مسقف جهان و ظرفیت خوب این شهر، گفت: مزیت ایران در حوزه تولید مصنوعات طلا و جواهر، انرژی ارزان و نیروی کار جوان با هزینه کم است و پایین بودن قیمت تمام شده در ایران می تواند مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گیرد.

همچنین "هاشم محمدی" نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ضمن بیان فرهنگ و رسوم مردم ایران در مصرف طلا، وجود معادن سنگ های تزئینی در کشور را  با ارزش دانست که می تواند زمینه مناسبی برای سرمایه گزاری و توسعه همکاری ها ایجاد نماید.

گفتنی است طرفیین در انتهای این نشست ضمن تبادل هدایا و نشان یادبود بر تداوم همکاری ها و حضور در نمایشگاههای دو کشور تأکید کردند.

انتهای پیام

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746322

دیگر خبرها

  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • هدفگذاری تهران_اسلام آباد برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری 
  • خیز ایران و پاکستان برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است