Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ آرمین هادی پور روز سه شنبه در دیدار نهایی وزن منهای 54 کیلوگرم رقابت های تکواندوی یونیورسیاد چین تایپه برابر حریفی از کره جنوبی به پیروزی 13 بر 10 دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.
پس از شکست «طیبه پارسا» و «سیدحسین احسانی» تمام امید تیم تکواندوی ایران در روز سوم از بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین تایپه به «آرمین هادی پور» معطوف بود که این هوگوپوش جوان و مطرح کشورمان با اقتدار طلایی شد و نخستین مدال زرین کاروان ایران را در چین تایپه به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی چندی پیش به مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان رسیده بود.
هادی پور پس از استراحت در دور نخست، برابر نمایندگان چین تایپه، روسیه و استرالیا به برتری دست یافت و فینالیست شد.
تیم تکواندوی ایران با 13 هوگوپوش راهی چین تایپه شده است. رقابت های تکواندو تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
بیست و نهمین دوره پیکارهای دانشجویان «یونیورسیاد» با رقابت در 21 رشته ورزشی از روز یکشنبه (28مردود ماه) آغاز شد و تا 8 شهریورماه ادامه دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال