Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع با تأکید بر حمایت از محور مقاومت گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌ از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: مراسم تودیع و معارفه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم قوا، ‌سرلشکر فیروزآبادی مشاور فرمانده معظم کل قوا، بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، رئیس شورای سیاستگذاری حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون اجرایی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، سردار وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی(ره)، سرلشکر باقری معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، سردار جواد زادکمند معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح، سردار رفیق‌دوست وزیر اسبق دفاع، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، خانواده شهیدان فکوری و نامجو، رؤسای سازمان وزارت دفاع و جمعی از مدیران ارشد نیروهای مسلح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار دهقان وزیر سابق دفاع و مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در این مراسم با بیان اینکه توفیقات به دست آمده در چهار سال گذشته با همدلی، همکاری و همیاری تمام کارکنان بوده است، گفت: تدابیر فرمانده معظم کل قوا در وزارت دفاع جاری و ساری است.

وی با ابراز اینکه در وزارت دفاع سیاست‌ها برآمده از تدابیر فرمانده معظم کل قواست، افزود: در وزارت دفاع هیچ وزیری نسبت به وزیر دفاع قبل در مقام نقد برنیامده و سیاست‌های دوره‌های قبل در جهت پیشرفت صنعت دفاعی‌ تداوم یافته است.‌

سردار دهقان توسعه نیروی انسانی و جانشین‌پروری را یکی از مهم‌ترین اقدامات وزارت دفاع در چهار سال گذشته برشمرد و گفت: از روزی که امیر سرتیپ حاتمی به‌عنوان گزینه وزارت دفاع مطرح شد، همه نیروهای مسلح و مجموعه وزارت دفاع از وی حمایت کردند تا وی با رأی بالایی انتخاب شود.

وی با اظهار اینکه "از همه فرماندهان نیروهای مسلح می‌خواهم با تمام توان از امیر حاتمی حمایت کنند"، گفت: امیدواریم در دوره وزارت امیر حاتمی شاهد ارتقای روزافزون اقتدار دفاعی ‌نظام جمهوری اسلامی و صنعت دفاعی باشیم.

امیر حاتمی وزیر دفاع نیز در این مراسم با تبریک روز صنعت دفاعی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه صنعت دفاعی با تلاش متخصصان صنعت دفاعی، وزرای سابق دفاع و کارکنان مخلص و متعهد وزارت دفاع به دست آمده است که در طول 4 دهه گذشته تلاش‌های زایدالوصفی را متحمل شده است.

وی با اعلام اینکه دوره وزارت سردار دهقان واقعاً یک دوره افتخارآمیز است، عنوان کرد: در چهار سال گذشته تمام تلاشمان ارتقای توان بازدارندگی و پشتیبانی از نیروهای مسلح بوده است که بحمدالله به اهدافمان دست یافتیم.

وزیر دفاع با قدردانی از اعتماد فرمانده معظم کل قوا، رئیس جمهور و اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از خداوند متعال می‌خواهم من را در این راه یاری کند تا بتوانیم با سربلندی و سرافرازی در مسیر اهداف مقدس نظام اسلامی گام برداریم.

امیر حاتمی با بیان اینکه تمام اهداف و سیاست‌های دوره سردار دهقان تداوم خواهد یافت، گفت: در برنامه 4ساله پیش‌بینی‌شده در حوزه موشکی، هوایی، پدافندی، رزم زمینی و ... تلاش بیشتری خواهیم داشت تا قدرت و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد.

وی با تأکید بر حمایت از محور مقاومت به‌ویژه سرلشکر قاسم سلیمانی گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌ از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی در حوزه‌های پدافندی، موشکی و دریایی و مرزبانی و سایر حوزه‌های حائز اهمیت با قدرت ادامه خواهد یافت و ان‌شاءالله به بحث معیشت کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح هم توجه جدی خواهیم کرد.

در این مراسم از خدمات چهارساله سردار دهقان تقدیر و حکم انتصاب رئیس جمهور به امیر حاتمی توسط سرلشکر باقری به وی اعطا شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در شمال عراق و سوریه ۴ نفر از عناصر گروهک تروریستی پ ک ک / ی پ گ را از پای درآورده اند.

وزارت دفاع ترکیه همچنین بر ادامه مبارزه قاطع با گروهک‌ های تروریستی تا نابودی آخرین عنصر تروریستی تاکید کرد.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: ۴ تروریست پ ک ک / ی پ گ از جمله ۳ نفر در منطقه عملیاتی پنجه قفل و یک نفر در منطقه عملیاتی سپر فرات از پای درآمدند.

ارتش ترکیه ۹ اکتبر ۲۰۱۹ با مشارکت نیروهای مسلح تحت حمایت خود در شمال سوریه، عملیاتی را با عنوان چشمه صلح در شرق رودخانه فرات آغاز کرد و طی آن توانست کنترل ۲ شهر تل ابیض و رأس العین را به دست بگیرد.

این در حالیست که ترکیه در سال‌ های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از دمشق و بغداد بارها به خاک عراق و سوریه تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض این دو کشور را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6097649

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران