Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:37:26 GMT

سومین شکست فوتبال مالکانه و باسوادِ(!)علیمنصور

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۴۸۰۴

سومین شکست فوتبال مالکانه و باسوادِ(!)علیمنصور

تیم بحران زده استقلال تهران که برای خروج از روند عدم نتیجه گیری و در پنجمین هفته لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده به میدان رفته بود، سومین شکست فصل را متحمل شد.
به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در یک بازی پرماجرا با دو گل مغلوب پدیده شد تا همچنان با 4 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی بماند.در اولین بازی از هفته پنجم لیگ برتر هفدهم تیم‌های استقلال و پدیده مشهد از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه عجیب دو بر صفر به سود پدیده به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های پدیده را در این بازی محمد قاضی در دقیقه 14 و حسین مهربان در دقیقه 73 به ثمر رساندند.

سرمربی استقلال پس از این شکست که با گل های محمد قاضی (15) و حسین مهربان (72) به ثمر رسید، در میانه میدان نمایشی اجرا کرد که به نظر می رسید استعفای او را در پی داشته باشد. زمانی که منصوریان با بازیکنان پدیده و کادرفنی این تیم خوش و بش می کرد، رضا مهاجری از او می خواست که از رفتن منصرف شود. باید منتظر اتمام این ماجرا ماند.
استقلال با این نتیجه سومین شکست خود را در پنجمین بازی فصلش متحمل شد تا بدترین شروع ممکن را در این فصل داشته باشد. استقلال در پنج بازی اخیر خود فقط یک گل به ثمر رسانده و از این حیث پدیده لیگ بوده است. ضمن اینکه منصوریان با این شکست در خطر برکناری از کادرفنی استقلال قرار گرفت.
استقلال /مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن (56 - چپاروف)، داریوش شجاعیان، مجتبی جباری (54 - فرشید اسماعیلی)، حسن بیت سعید و علی قربانی (67 - قائدی)
پدیده/شهاب گردان، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان (84 - مهدی مهدیخانی )، امین قاسمی نژاد (48 - حسین مهربان)، محمدرضا خلعتبری(68 - میلاد کمندانی) و محمد قاضی
دقیقه 4: حسینی با یک شوت فنی از پشت محوطه جریمه دروازه‌ استقلال را تهدید کرد.
دقیقه 14: محمد قاضی در پشت محوطه جریمه استقلال پس از دریافت توپ از صادقی با یک چرخش و ضربه‌ای کات‌دار به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه‌ رحمتی را باز کرد.
دقیقه 15: داور اولین کارت زرد خود را به محمد قاضی داد.
دقیقه 16: اشتباه محرز گردان در ارسال پاس به مرادمند باعث شد توپ به علی قربانی برسد و این بازیکن نیز شجاعیان را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ناصحی با یک تکل به موقع اجازه ضربه زدن به شماره 23 آبی‌پوشان را نداد.
دقیقه 23: داور این بار به ناصحی به خاطر اعتراض کارت زرد نشان داد.
دقیقه 29: علیرضا فغانی به خاطر گرمای هوا بازی را تقریباً 90 ثانیه متوقف کرد تا بازیکنان دو تیم نفسی تازه کرده و آبی بنوشند.
دقیقه 31: ارسال دقیق شجاعیان از جناح چپ روی خط شش قدم دروازه پدیده روی سر قربانی فرود آمد، اما ضربه سر او دقیقاً جایی فرود آمد که شهاب گردان انتظارش را می‌کشید.

دقیقه 32: منتظری روی ضربه کرنر ارسالی ضربه سر زیبایی را زد که حاصل آن فقط یک کرنر برای آبی‌پوشان بود.
دقیقه 34: شجاعیان با یک شوت محکم از راه دور دروازه پدیده را بار دیگر تهدید کرد.
دقیقه 43: حسن بیت‌سعید از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
دقیقه 46: امین قاسمی‌نژاد در موقعیت تک به تک با سیدمهدی رحمتی توپ را به سینه دروازه‌بان تیم استقلال زد.
دقیقه 46: حسن بیت‌سعید در یک ضدحمله سریع از جناح چپ استقلال نفوذ کرده و ارسال خوبی روی دروازه پدیده داشت، اما قربانی نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه سرش به اوت رفت.
دقیقه 48: امین قاسمی‌نژاد از ترکیب پدیده خارج و حسین مهربان جای او را گرفت.
دقیقه 55: مجتبی جباری جای خود را به فرشید اسماعیلی داد.
دقیقه 56: سرمربی استقلال این بار امید نورافکن را از زمین بیرون کشید و سرور چپاروف را جایگزین او کرد.
دقیقه 66: محمد قاضی در یک موقعیت تک به تک نتوانست دروازه استقلال را برای بار دوم باز کند و این بار مغلوب رحمتی شد.
دقیقه 67: میلاد کمندانی به جای محمدرضا خلعتبری در ترکیب پدیده به میدان آمد.
دقیقه 67: مهدی قائدی جای علی قربانی را در ترکیب آبی‌پوشان گرفت.
دقیقه 71: پاس رو به عقب حسینی در پشت محوطه جریمه پدیده به قائدی رسید و ضربه این بازیکن در فاصله بسیار کم از کنار دروازه گردان به خارج زمین رفت.
دقیقه 73: اکبر ایمانی با یک پاس در عمق زیبا مهربان را در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار داد و ضربه این بازیکن که در حالت نامتعادل زده شد در کمال تعجب درون دروازه استقلال قرار گرفت. رحمتی در این صحنه به خاطر اینکه زود شیرجه زد، نتوانست توپ را مهار کند.
دقیقه 75: فغانی باز هم بازی را به خاطر گرمای شدید متوقف کرد و بازیکنان به مدت یک دقیقه فرصت داشتند تا نفسی تازه کنند.
دقیقه 83: معین عباسیان جای خود را در ترکیب پدیده به مهدی مهدی‌خانی داد.
شرح گل
1-0 (پدیده): اکبر صادقی مدافعان استقلال را به هم ریخت و پاس او به محمدقاضی با ضربه فنی این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد تا آبی ها در دقیقه 15 از حریف خود عقب بیفتند.
2-0 (پدیده): پاس عالی از اکبر ایمانی به حسین مهربان رسید و او با یک ضربه فنی دروازه استقلال برای بار دوم باز کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند

به گزارش همشهری آنلاین سعید مراغه‌چیان درباره دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و همواره در لیگ برتر برای تیم‌های پرطرفدار تهرانی حریف سختی بوده و بازیکنان خوبی دارد. نکته مثبت ذوب‌آهن این است که آن‌ها شرایط نرمالی در جدول دارند و برایشان فرقی نمی‌کند در این بازی بازنده باشند یا برنده.

وی در این رابطه افزود: مهرداد محمدی بازیکن واقعاً تاثیرگذار و مهمی برای استقلال است و در بازی گذشته مقابل تراکتور عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و می‌توانست دروازه تبریزی‌ها را باز کند، اما موفق نشد. امیدوارم از فخرالدینی بیشتر استفاده کنند، زیرا او بازیکن خوبی است و سرعت خوبی از کناره‌ها به تیم می‌دهد. فخرالدینی سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارد و با سبک بازی اصفهانی‌ها و شرایط آن‌ها آشناست. خالدآبادی نشان داد که وقتی یک دروازه‌بان درون دروازه استقلال قرار می‌گیرد به صورت خودجوش روحیه می‌گیرد. مکتب ناصر حجازی اینگونه است و نام او همواره در چارچوب دروازه استقلال تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود دروازابان‌ها بهترین خودشان شوند.

*نکونام با تغییر در مدیریت استقلال انگیزه و آرامش خاصی گرفته

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: به نظر می‌رسد نکونام که با وجود تغییر در مدیریت باشگاه حالا یک انگیزه و آرامش خاصی گرفته و امیدوارم این موضوع به او کمک کند تا در ادامه لیگ بهترین عملکرد را نشان دهد و با آنالیز دقیق حریفان بازیکنان را وارد میدان کند. نکونام در بازی با تراکتور نمره پایینی گرفت و ریسک بزرگی بود در این شرایط و اختلاف یک امتیازی با پرسپولیس امتیاز از دست بدهیم، اما خداراشکر اتفاقی نیفتاد. تیم باید هجومی شود و سبک بازی با تراکتور را به کل به فراموشی بسپاریم. استقلال در ورزشگاه آزادی از روحیه و قدرت بالایی برخوردار است و به نظرم می‌توانند ذوب آهن را شکست دهند.

*امیدوارم شاهد یک قضاوت عادلانه و درست باشیم

مراغه.چیان درباره انتقادات به انتخاب داور دیدار با ذوب‌آهن، عنوان کرد: قضاوت دیدار با تراکتور حرف و حدیث زیادی داشت و به نظرم یک خطا روی محمدی گرفته نشد و اگر اتفاق بدی برای استقلال در آن بازی رخ می‌داد نمی‌دانم پاسخگو چه کسی بود! در این هفته‌های پایانی به نظرم بهتزین زمان است که VAR را به فوتبال بیاورند و در بازی‌های ۲ تیم پایتخت استفاده کنند تا نتایج عادلانه به دست بیاید. اختلاف بسیار حساس است و بالای جدول از هیجان بالایی برخوردار است. امیدوارم که در بازی استقلال و ذوب آهن شاهد یک قضاوت عادلانه و درست باشیم.

*امیدوارم تغییرات به ضرر باشگاه تمام نشود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص مسیر قهرمانی و ۵ هفته باقی مانده، خاطرنشان کرد: بازی به بازی ما حساسیت را تجربه می‌کنیم و امیدوارم که کادرفنی استقلال و بازیکنان با همت از صدرنشینی خود محافظت کنند و فعل خواستن را صرف کنند تا ان‌شاءالله قهرمانی لیگ را جشن بگیریم. گفتند می‌خواهند نام استقلال را تغییر دهند امیدوارم هرچه که هست به ضرر باشگاه تمام نشود. فرهنگ‌سازی در ورزشگاه شرط اصلی مسابقات است و امیدوارم هواداران حاضر در ورزشگاه خط قرمرها را رد نکنند. آن هوادار سپاهان بی‌شک خودش دختر نداشت. امیدوارم در بازی با ذوب آهن هواداران با شعور و فهیم استقلال یک صدا تیمشان را تشویق کنند.

کد خبر 849539 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)