Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از شکست آبی‌پوشان مقابل پدیده از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی پس از شکست 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده، اظهار داشت: من به نوبه خودم از همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و تیم‌‌شان را تشویق کردند، تشکر می‌کنم و دست‌شان را می‌بوسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خوب بازی کردیم و این همه فرصت داشتیم، اما ما باید ایراد را پیدا کنیم. تیم پدیده سه چهار موقیعت بیشتر نداشت که همان توپ‌ها هم به گل تبدیل شدند. سعی می‌کنیم در این مدت ایرادات را برطرف کنیم. سال گذشته هم این مشکلات را داشتیم.

«سعی می‌کنیم پس از تعطیلات مشکلات‌مان را برطرف کنیم»، وی با بیان این جمله افزود: من از هواداران معذرت می‌خواهم. آنها می‌توانند به من به‌عنوان کاپیتان تیم هر چه می‌خواهند بگوید. باید کمی صبر کنند تا در تعطیلات به چیزی که می‌خواهند برسیم و ایرادات‌مان را برطرف کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که شایعه شده علیرضا منصوریان در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرده و می‌خواهد استعفا بدهد، گفت: من نمی‌توانم به شایعات شما پاسخ بدهم.

انتهای پیام/

R1443/P1015145/S3,27/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، به تازگی تصویری همراه با دخترش مانلی، در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده است.

حسینی اخیرا به دلیل ماجرای جیمی‌جامپ و مصاحبه‌اش به پرداخت مجموعا 330 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت از همراهی استقلال محکوم شده است. به همین خاطر او در بازی با تراکتور نمی‌تواند درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه