Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@13:10:14 GMT

کنایه‌های حدادعادل به قالیباف

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۵۶۹۱

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کناره‌گیری یکی از کاندیداهای جبهه مردمی از انتخابات براساس نظرسنجی‌ها بود. آفتاب‌‌نیوز : غلامعلی حدادعادل عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور در پاسخ به سؤالی درباره نقاط ضعف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و از بالا به پایین بودن فرآیندهای تصمیم‌گیری در آن و نیز اشتباه آن در کناره‌گیری یکی از کاندیداها، اظهار داشت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی در دی‌ ماه اعلام موجودیت کرد، اگر بخواهیم تشکیلاتی از پایین به بالا شکل بگیرد باید قبلا تشکیلاتی در شهرستان‌ها داشته باشیم و این امر با توجه به زمان ممکن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کاری که کردیم این بود که در هر شهرستان و شهری نیروهای مخلص انقلابی را که می‌شناختیم و از قبل امتحان پس داده بودند را دعوت کردیم.
حدادعادل با اشاره به عنوان مردمی بودن جبهه مردمی نیز گفت: مردمی بودن آن از این نظر بود که کاندیداهای آن از دل دو مجمع تقریبا سه هزار نفری بیرون آمد، در حالی که چنین مسئله‌ای سابقه نداشت.
وی ادامه داد: در حال حاضر تشکیلات جدیدی را طراحی می‌کنیم که برای آینده هسته‌های شهری، شهرستانی و استانی شکل بگیرد.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: البته فرآیندهای جبهه مردمی اینگونه نبود که قرعه‌کشی کنیم و از بالا به پایین تصمیم‌گیری شود و در حد توان مردمی بود.
حدادعادل درباره تصمیم جبهه مردمی درباره کناره‌گیری یکی از کاندیداها، گفت: از خود آن کاندیدا بپرسید که خودش به این نتیجه رسید که کناره‌گیری کند، این‌طور نبود کسی چشم‌ بر واقعیت‌ها ببندد و زید یا عمر را مجبور به کناره‌گیری کند.
وی افزود: ما از ابتدا گفتیم که کاندیداهای ما به خصوص نسبت به دو کاندیدای نهایی در سطح مدیریت جبهه مردمی نظر منفی وجود نداشت، بنا نبود با یکی بازی کنیم و یکی را حفظ کنیم و یا دورویی و نارو بزنیم، از اول گفتیم که این دو نامزد هر کدام ظرفیتی دارند و باشند، خودشان هم قبول کردند، اگر هر دو باشند رأی شکسته می‌شود، گفتیم فردی که آرای بیشتری دارد بماند و دیگری به نفع او کنار رود و چیزی که رخ داد غیر این نبود.
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: در هر انتخاباتی وقتی نتیجه حاصل نمی‌شود، هر کسی سعی می‌کند شکست را بر گردن دیگری بیاندازد، این روانشناسی انسان است، در بازی ورزشی و فوتبال هم‌ همین‌گونه است.
حدادعادل اضافه کرد: ممکن است اگر کاندیدایی کنار رفت، همه آرا به سمت کاندیدای مورد نظر نیاید، اما چه کسی می‌داند اگر هر دو می‌ماندند، وضع بهتر بود؟ ما آمار روز به روز را داریم و در این تصمیمی که گرفته شد، خودِ کاندیداها دخیل بودند، این تصمیم براساس نظرسنجی‌ها بود.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از نهایی شدن لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری با عنوان لیست جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات خبر داد.

بر این اساس کاندیداهای حاضر در لیست به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!