Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@08:55:29 GMT

سپاهان 0 - سپيدرود 0؛ سومين ناکامي در خانه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۵۹۳۴

خبرگزاري آريا - تيم فوتبال سپاهان عليرغم ارائه يک فوتبال تهاجمي نتوانست به گل برسد تا براي سومين بار متوالي در ورزشگاه نقش جهان به تساوي دست يابد.
به گزارش "ورزش سه"، تيم فوتبال سپاهان سومين بار در ليگ هفدهم در ورزشگاه نقش جهان ميزبان حريفان خود شد و در نهايت نتوانست به نتيجه اي بهتر از تساوي بدون گل دست يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلايي پوشان اگرچه در اين ديدار تيم در اکثر دقايق بازي تيم برتر ميدان بودند ولي نتوانستند حريف تيم سپيدرود شوند که با تفرکات دفاعي به اين ديدار پاگذاشته بود و در پايان هم موفق شد با يک امتياز اصفهان را ترک کند.
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – سپيدرود رشت/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان- ساعت 20:15؛ تعداد تماشاگر:
داور: حسين زرگر – رضا سخندان – محسن سلطاني – پيمان فرخي مهر – ناظر: عبود سنگاشکن
ترکيب سپاهان:
لي اوليويرا، حسن جعفري، عزت‌الله پورقاز، ژايرو رودريگز، سعيد آقايي، ميلاد سرلک، رسول نويدکيا، حسين پاپي (67- جلال عليمحمدي)، مهرداد محمدي (89- رضا ميرزايي)، شاهين ثاقبي و ساسان انصاري.
سرمربي: زلاتکو کرانچار
ترکيب سپيدورد:
سيدمحمد حسيني، احمد آهي، سيدهادي موسوي، رضا الماس خاله، مهرداد جماعتي، توحيد غلامي (60- علي دهقان)، ميثم فردوسي، پويا نزهتي، حسين ابراهيمي، ميعاد يزداني و عماد ميرجوان (52- غلامرضا رضايي).
سرمربي: علي نظرمحمدي
اخطار:
ژايرو رودريگز (دقيقه 81) از سپاهان؛
محمدرضا الماس خاله (دقيقه 86) و محمد حسيني (دقيقه 90+1) از سپيدرود
شرح بازي
تيم سپاهان در نيمه ي اول و در حضور 10 هزار نفري تماشاگران خود تيم برتر ميدان بود و بارها از سمت چپ و راست به روي دروازه ي حسيني گلر سپيدرود توپ هاي خود را ارسال کرد که البته دفاع چند لايه ي شاگردان نظرمحمدي اجازه نداد موقعيت هاي خوبي نصيب مهاجمان سپاهان شود؛ تنها يک بار و روي ضربه ي سر مهرداد محمدي گلر تيم سپيدرود مجبور به واکنش شد و توپ را به کرنر فرستاد. در مجموع طلايي پوشان در خانه و در نيمه ي اول صاحب توپ و ميدان بودند ولي نتوانستند موقعيت‌هاي صد در صد گل ايجاد کنند تا بازي بدون گل در نيمه ي اول خاتمه يابد. نيمه ي دوم باز هم سپاهاني ها تيم برتر ميدان بودند و موقعيت هاي خطرناکي ايجاد مي کردند ولي در گلزني ناموفق بودند. کرانچار در ميانه هاي نيمه ي دوم دست به تعويض ميلاد سرلک و آوردن مروان حسين کرد تا تيمش را تهاجمي تر کند ولي اين تغيير سيستم هم کارساز نشد. حملات پياپي سپاهاني ها در نيمه ي دوم اين شانس را به سپيدرودي ها مي داد تا در برخي دقايق ضدحملات خطرناکي روي دروازه ي ميربان خود ايجاد کنند ولي در نهايت تلاش دو تيم با تساوي بدون گل خاتمه يافت تا امتيازات اين ديدار ميان دو تيم تقسيم شود.
بهترين بازيکن زمين
هادي موسوي مدافع تيم سپيدرود يکي از پرکارترين بازيکنان ميدان بود که روي ارسال هاي سپاهان از چپ و راست نمايس خوبي داشت و نگذاشت مهاجمان اين تيم در محوطه ي جريمه کاري از پيش ببرند.
اتفاق ويژه
طلايي پوشان سومين ميزباني خود در نقش جهان را هم مثل دو ديدار گذشته با تساوي پشت سر گذاشتند، اما نکته ي اين تساوي اين بود که طلايي پوشان براي دومين ديدار متوالي گل نخورند و براي اولين بار هم در نقش جهان موفق به ثبت کلين شيت شدند.
دقايق حساس:
دقيقه 16: ارسال بازيکنان سپيدرود را اوليويرا در اختيار گرفت.
دقيقه 21: ارسال کرنر از سمت چپ خط دفاعي سپيدرود با ضربه ي ژايرو به سمت دروازه مي رفت که بازيکنان سپيدرود توپ را به کرنر فرستادند.
دقيقه 30: ارسال مهرداد محمدي و نفوذ اين بازيکن موقعيت خطرناکي را ايجاد کرد ولي باز هم کسي در محوطه جريمه حاضر نبود تا ضربه ي نهايي را به ثمر برساند.
دقيقه 34: همکاري آقايي و مهرداد محمدي با ارسال آقايي به ديرک اول همراه شد که ضربه ي ساسان انصاري به اوت رفت.
دقيقه 37: ارسال سعيد آقايي با ضربه ي سر مهرداد محمدي با واکنش خوب سيدمحمد حسيني به کرنر فرستاده شد و در برگشت هم ضربه ي سر سپاهاني ها راه به جايي پيدا نکرد.
دقيقه 44: ضربه ي سعيد آقايي از پشت محوطه ي جريمه محکم اما بي دقت بود و از بالاي دروزاه به بيرون رفت.
دقيقه 47: ارسال حسين پاپي را حسيني گلر سپيدرود دراز کش در اختيار گرفت.
دقيقه 50: ضربه ي آکروباتيک شاهين ثاقبي در محوطه جريمه به محل تلاقي ديرک عمودي و افقي دروازه برخورد کرد و به بيرون رفت تا جدي ترين موقعيت بازي براي طلايي پوشان تا اين لحظه از دست برود.
دقيقه 43: باز هم سپاهاني از سمت چپ خط تهاجمي خود توپ خطرناکي را روي دروازه ي سپيدرود ريختند که هادي موسوي به موقع توپ را برگشت داد.
دقيقه 56: ساسان انصاري به همراه مهرداد محمدي در موقعيت مناسب گلزني قرار گرفتند ولي انصاري بد موقع به زمين خورد تا يک موقعيت مناسب گلزني به راحتي از دست برود.
دقيقه 58: ساسان انصاري مي توانست با پاس رسول نويدکيا به گل اولش در نقش جهان برسد ولي مدافعين سپيدرود مانع شدند.
دقيقه 63: ضربه ي ايستگاهي پويا نزهتي از پشت محوطه ي جريمه با واکنش عالي لي اوليويرا به کرنر فرستاده شد.
دقيقه 64: اشتباه حسين جعفري موقعيت خوبي را در اختيار سپيدرود قرار داد که در اين دقايق کمي جلوتر آمده و ايجاد موقعيت مي کند.
دقيقه 75: قيچي نصفه و نيمه ساسان انصاري به راحتي در دستان حسيني قرار گرفت.
دقيقه 90+1: ضربه ي ژايرو رودريگوئز که به صورت شيرجه اي زده شد، در چارچوب دروازه قرار نگرفت و به اوت رفت.
حاشيه:
* ترکيب ابتدايي سپاهان نسبت به بازي قبلي هيچ تغييري نداشته است.
* عماد ميرجوان که در نيم فصل نخست فصل گذشته در سپاهان توپ مي‌زد امروز از ابتدا در ترکيب سپيدرود قرار گرفته است.
* هواداران سپاهان از اين بازي استقبال کمتري نسبت به دو بازي خانگي قبلي سپاهان به عمل آورده بودند و چيزي نزديک به 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند.
* مجله‌هاي اختصاصي باشگاه سپاهان در جايگاه خبرنگاران توزيع شد.
* با توجه به استقبال کم تماشاگران در اين بازي خبري از ترافيک و راه‌بندان در ورودي‌ ورزشگاه و پارکينگ‌ها نبود.
* همچنان نور محوطه بيروني ورزشگاه و پارکينگ مناسب نيست.
* با وجود استقبال کم تماشاگران در باجه‌هاي بليط فروشي ازدحام وجود دارد.
* حدود 30 تماشاگر سپيدرودي در ورزشگاه حضور دارند.
* تماشاگران سپاهان با شعار "سپيدرود به اصفهان خوش آمدي" از تماشاگران و تيم سپيدرود استقبال کردند.
* چم ورزشگاه نقش جهان همچنان با مشکل روبرو است و کنده مي شود.
* مصدوميت بازيکن سپيدرود دقايقي بازي را متوقف کرده بود.
* سپاهان با شروع نيمه ي دوم تيم برتر ميدان بوده و هر لحظه امکان فرو ريختن دروازه ي تيم ميهمان وجود دارد.
* زلاتکو کرانچار با بيرون کشيدن ميلاد سرلک که در پست هافبک دفاعي بازي مي کرد و وارد کردن مروان حسين که مهاجم طلايي پوشان است، دست به تغيير سيستم و هجومي کردن تيم خود زد.
* وقت تلف کردن گلر تيم سپيدرود در دقايق انتهايي با واکنش هواداران سپاهاني همراه بود و آنها به شدت نسبت به اين موضوع اعتراض داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها در هفته سی و پنجم لیگ برتر مهمان استون ویلا بودند. نیمه اول با برتری ۲-۰ شاگردان اونای امری به پایان رسید اما در ۴۵ دقیقه دوم چلسی به بازی برگشت و هر دو گل را جبران کرد.

ویدئو: 331248

بازی با حملات استون ویلا آغاز شد. در دقیقه ۴ روی پای مک‌گین به مقابل دروازه، توپ به پای کوکوریا خورد و وارد دروازه چلسی شد.

در ادامه بازی گره خورد و دو تیم نمی‌توانستند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. در دقیقه ۱۹ چلسی توسط جکسون به گل رسید اما داور آن را به دلیل آفساید رد کرد.

در نیمه‌ای که بدون موقعیت در جریان بود، جکسون در ادامه یک بار دیگر هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت اما ضربه سر او در دقیقه ۳۴ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک واتکینز را پتروویچ به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۴۲ مورگان راجرز با شوتی زیبا به گوشه دروازه پتروویچ، گل دوم را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم هم پایاپای و بدون موقعیت در میانه میدان دنبال شد. بالاخره در دقیقه ۶۲ قفل دروازه استون ویلا باز شد. در شلوغی محوطه جریمه و روی اشتباه داگلاس لوییز، مدوئکه در مقابل دروازه با یک ضربه زیبا به گوشه سمت چپ، اختلاف را به یک گل رساند.

در دقیقه ۷۳ لئون بیلی در سمت چپ محوطه جریمه چلسی به توپ رسید اما ضربه او را پتروویچ به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۸۱ بالاخره بازی به تساوی رسید. شوت فوق‌العاده کانر گالاگر از پشت محوطه به کنج دروازه استون ویلا رفت و بازی ۲-۲ شد.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی نتیجه بازی تغییر نکرد. در وقت‌های اضافه چلسی توسط دیساسی به گل سوم رسید اما گل به دلیل خطای بادیاشیل که پاس گل را داده بود، رد شد.

با تساوی امشب، استون ویلا در رتبه چهارم به امتیاز ۶۷ رسید و چلسی هم با این یک امتیاز ۴۸ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول جای گرفت.

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!