Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:58:02 GMT

عکسی دیده نشده از بازیگران پیشکسوت در دهه۵۰

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۸۶۵۰۳

عکسی دیده نشده از بازیگران پیشکسوت در دهه۵۰

ایستاده‌ها: محمدعلی کشاورز، علی نصیریان، منوچهر فرید نشسته‌ها: نصرت پرتوی، زنده‌یاد جمیله شیخی، زنده‌یاد مهین شهابی و اسماعیل محرابی. در پشت صحنه نمایش"از پا نیفتاده‌ها" اوایل دهه۵۰. سرویس عکس و فیلم فردا: ایستاده‌ها: محمدعلی کشاورز، علی نصیریان، منوچهر فرید
نشسته‌ها: نصرت پرتوی، زنده‌یاد جمیله شیخی، زنده‌یاد مهین شهابی و اسماعیل محرابی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پشت صحنه نمایش"از پا نیفتاده‌ها" اوایل دهه۵۰.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر نظامی صهیونیست: صحنه حمله ایران مثل «روز قیامت» بود

به گزارش خبرآنلاین آلون بن داوید، تحلیلگر نظامی روزنامه معاریو گفت: ایران به مرحله دیگری در جنگ علیه اسرائیل منتقل شده است و ما باید این پیش فرض را قبول کنیم که ایران آماده عملیاتی با یک حمله گسترده‌تر است.

وی افزود: هرگونه واکنش علنی اسرائیل ما را در خطر ورود به تبادل حملات با ایران و چه بسا یک جنگ گسترده در شمال قرار می‌دهد. انجام یک حمله علیه ایران یا حزب‌الله امکان پیروزی در جنگ با حماس را از بین می‌برد و به منزله حکم اعدام برای اسرایی است که هنوز زنده هستند.

به گزارش ایسنا این تحلیلگر گفت: طی حمله ایران ترس و نگرانی بر پایگاه‌های هوایی که هدف موشک‌ها قرار گرفتند، حاکم شده بود. هزاران سرباز به پناهگاه‌ها رفتند و این سوال را از خود می‌پرسیدند که آیا طبقات بتنی اطراف آنها در مقابل این موشک‌های سنگین دوام می‌آورد.

وی افزود: تصویر آسمان که بر نمایشگرهای مرکز کنترل نیروی هوایی در شامگاه شنبه دیده می‌شد، شباهتی به آنچه قبلا در اسرائیل یا در جهان دیده بودیم، نداشت. صدها پهپاد ایرانی و موشک کروز راه خود را به سمت ما در یک ارتفاع پایین طی می‌کردند. بر فراز آنها ده‌ها هواپیمای نیروی هوایی و در یک طبقه بالاتر بیش از ۱۰۰ موشک بالستیک بود. در مقابل آن ده‌ها موشک اسرائیلی دیده می‌شدند و این صحنه همانطور که یکی از افسران اسرائیلی گفت مثل روز قیامت بود.

این تحلیلگر صهیونیست گفت: رهبری اسرائیل که با حماقت اقدام به ترور ژنرال‌ ایرانی در دمشق کرد بدون اینکه عواقب آن را در نظر بگیرد اکنون تظاهر به رام کردن ایران می‌کند. حمله ایران که یک تغییر اساسی بود. ایجاب می‌کند که اسرائیل در روش برخورد با ایران بازنگری کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897461

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت صنایع دستی مازندران
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • تحلیلگر نظامی صهیونیست: صحنه حمله ایران مثل «روز قیامت» بود